Er det mulig å logge en Gigaset 4130 til e~
Fra : Terje

Dato : 25-05-05 21:47

Hei
En 4130 er jo selv en base, men ønsker kun å benytte den som et biapparat
opp mot en 4170. Er det mulig?
Takknemlig for svar..

Mvh
Terje

Fra : Clas Mehus

Dato : 25-05-05 22:52

On Wed, 25 May 2005 22:47:19 +0200, "Terje" <sailor@bigfoot.com>
wrote:

>En 4130 er jo selv en base, men ønsker kun å benytte den som et biapparat
>opp mot en 4170. Er det mulig?
>Takknemlig for svar..

Nå kjenner jeg ikke disse modellene spesifikt, men de fleste innenfor
Gigaset-seriene av samme type (altså ISDN eller analg) kan benyttes
mot hverandres baser. Selv har jeg to analoge modeller, tror de heter
C200 og C340. C340 går mot basen til C200'en -- basen til C340'en står
bare som batterilader (ganske praktisk løsning siden jeg har
IP-telefoni og ADSL-modem, svitsjer etc. i overetasjen, men vil ha en
telefon som kan også lades i stua).

--
Clas Mehus
- "Den som har flest prylar när han dör vinner..."

Fra : arne

Dato : 26-05-05 16:00

Jeg tror ikke 4130 kan kobles opp mot en annen base, har ikke sett
at den har noen innstillinger for dette. Alle håndsett fra 1000 og
oppover er en annen sak...

Arne