Unlock på 7260
Fra : Cacba

Dato : 24-05-05 22:23

Hej NG

I går modtog jeg en Nokia 7260 fra Tele2

Efter hvad ejg læste på deres side skulle den være SIM Locked...

Men kunne uden problemer stoppe mit 3 simkort i den, og det virkede
upåklageligt...

I dag har jeg så modtaget SIM kort fra Tele 2. Vil sådanset gerne benytte
det gamle 3 simkort (med det gamle nummer (er bundet til det abbonnement i
knap et år endnu)). Men hvad sker der hvis det nye kort kommer I, bliver
telefonen så locked. OG hvad sker der hvis jeg ikke tager det nye sim kort i
brug?

Mvh Søren Wagner der aldrig mere køber en 3 telefon =)