NU ka jeg kalde mig hesteejer!
Fra : Ukendt

Dato : 22-05-05 20:46

Nu er det slut med ferier, shoppingture, at spise i byen og alt andet der
koster penge som man har tilovers...

Jeg har nemlig købt en babyhest! Og er ovenud lykkelig!

Jeg bliver simpelthen bare nødt til at dele det med andre hesteglade
personer

"Rødbeden" er simpelthen skøn.. Vi er ved at øve trailer, og 3 gange har vi
synes det var spændende at være deroppe, og kan gå op på løbebåndet og stå
lidt.. (har ikke i sinde at bruge det, bare rolig)

Hun er 1 år nu, og bliver kønnere og kønnere

Uha hvor jeg synes det er skønt!

Hilsner fra Camilla & "Rødbeden"

Fra : john

Dato : 22-05-05 21:02

"M&M" <milla snabela jyde punktum dk> skrev i en meddelelse
> Nu er det slut med ferier, shoppingture, at spise i byen og alt andet der
> koster penge som man har tilovers...
>
> Jeg har nemlig købt en babyhest! Og er ovenud lykkelig!

Hej Camilla

Tillykke med købet, nu ved du jo som du selv skriver hvad det samlede
økonomiske overskud skal gå til i de kommende - skal vi sige 26 år!!

Det er skønt at have en hest fra den er føl, selv sættes sit præg på den, og
selv træne den fra jorden, så det at give den en rytter og en saddel på -
når den tid kommer - bliver som en leg.

Så må vi se om du har tålmodigheden til et vente i 2 år før du kan komme
igang med forsigtig ridning, eller om du bliver nødt til også at investere i
en hest der kan rides NUUUU.

Hilsen John

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-05 21:16

"john" <john_lundsgaard@familie.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> igang med forsigtig ridning, eller om du bliver nødt til også at investere

Hej John!

Nu er jeg så heldig at jeg har lånt en hest, så jeg får min ride-lyst
stillet indtil videre

Ja, det er super! Man VED at der er blevet gjort et ordentligt stykke
arbejde med indlæringen når man selv har stået for det, men også omvendt;
hvis der er noget der er gået galt, ja så har du kun dig selv at dunke oveni
hovedet

Hilsen Camilla

Fra : Ole Braad-Sørensen

Dato : 22-05-05 21:03

"M&M" <milla snabela jyde punktum dk> wrote:

>Jeg bliver simpelthen bare nødt til at dele det med andre hesteglade
>personer

Tillykke!
Jeg kender godt fornemmelsen. Det er lissom at blive forelsket, ikk?

Forresten. Er M&M ikke en slags chokoladepastil eller hva' ?

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-05 21:19

KLIP

Hej Ole!

> Tillykke!
> Jeg kender godt fornemmelsen. Det er lissom at blive forelsket, ikk?

Jo det er ! Puha! Og det er fuldt ud hesten jeg er faldet for, bonussen er
så at jeg _bagefter_ har fundet ud af, at afstamningen ikke er helt ringe
(Dengang jeg fik hestepasset i hånden og kom til at søge lidt på nettet
*LOL*)

> Forresten. Er M&M ikke en slags chokoladepastil eller hva' ?

Jooooeeh.... Men M&M står for Molly og Manfred som er mine hunde.. Nu
huserer jeg jo ikke i heste-gruppen til dagligt, men i stedet i
hundegruppen...
Men fremover slipper i nok ikke for mig
Hilsen Camilla

Fra : Liz B.

Dato : 22-05-05 21:32

"M&M" <milla snabela jyde punktum dk> skrev i en meddelelse
> Nu er det slut med ferier, shoppingture, at spise i byen og alt andet der
> koster penge som man har tilovers...

Hjertelig tillykke og velkommen til de "fattige, men skøre med heste".

Liz