his highness
Fra : dorthe jensen

Dato : 13-05-05 15:23

hej gruppe

jeg søger info om afkom efter his highness han har et par årgange i tyskland
og jeg har haft kontaktet den ene af importørerne men han er ikke blandt de
hurtigste og tiden løber jo med de kære hopper.
kender nogen nogle links eller lignede så ville jeg blive superglad.
ja afkomsbeskrivelse ville være super

hilsen dorthe

Fra : Kim

Dato : 13-05-05 22:24

"dorthe jensen" <dorthejensen30@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hurtigste og tiden løber jo med de kære hopper.
> kender nogen nogle links eller lignede så ville jeg blive superglad.

Selv om det ikke er velset at kommentere skrivning her i NG,
vil jeg gøre det alligevel, for det letter forståelsen, og det kunne
jo være du ikke ved det:
Hvis du holder "shift"-knappen nede og trykker på et bogstav,
vupti, så skriver du med store bogstaver

Mvh, Kim

Fra : Anet

Dato : 14-05-05 07:06

"Kim" <No@money.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jo være du ikke ved det:
> Hvis du holder "shift"-knappen nede og trykker på et bogstav,
> vupti, så skriver du med store bogstaver

(klip)

Hej Kim

Hvorfor er det ikke velset at "rette" lidt på skrivningen her? Jeg syntes da
at det er meget nemmere at læse og skrive herinde når alle skriver ud fra
samme retningslinier.

--
Hilsen
Annette

Fra : Kim

Dato : 14-05-05 21:21

"Anet" <anetengFJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> da
> at det er meget nemmere at læse og skrive herinde når alle skriver ud fra

Helt enig, Anette.
Men der er en del som bliver fortørnede, fordi NG'erne skal være for alle,
osse de som har svært ved stavning og skrivning, og hvis man retter folks
skrivemåde, får man af og til på puklen.

Mvh, Kim

Fra : Anet

Dato : 15-05-05 22:37

> [...]
> osse de som har svært ved stavning og skrivning, og hvis man retter folks
> skrivemåde, får man af og til på puklen.

(klip)

Jeg mener ikke at man skal rette stave og kommafejl og den slags småting,
men hvis alle ville klippe overflødig tekst væk, sætte sit eget svar nederst
og være klar over at man f.eks "råber" af andre når man skriver med store
bokstaver f.eks JEG VIL........ så ville det være meget lettere at læse og
følge med i alle trådene i de forskellige ng´er.

--
Hilsen
Annette

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-05 14:06

> [...]
> hurtigste og tiden løber jo med de kære hopper.
> kender nogen nogle links eller lignede så ville jeg blive superglad.

Hej Dorthe,

Han har 8 afkom i alt, 6 hopper og 2 hingste.
5 fra 2004 og indtil videre 3 fra i år.
Hvis du vil have navne, så skriv til min mail: milla snabela jyde.dk

Hilsen Camilla