unlock ny Samsung D500
Fra : -=Madsen=-

Dato : 12-04-05 00:36

Kan det lade sig gøre at unlocke en
samsung D500 af den nye type som sælges i dag ?

Det skal siges at den ikke går i service mode som den
forige software/firmware

Fra : Michael S.

Dato : 21-04-05 22:58

Nu har jeg i over en uge undred mig over denne posting.
Mig bekendt er der kun to versioner til D500, en som er TDC-branded, og en
som ikke er...
Jeg har aldrig haft problemer med at unlocke/flashe/unbrande, så JA, det kan
selvfølgelig lade sig gøre.
Hvilken version har du i din D500 ??
--

Med venlig hilsen / Best regards

Michael Søndergaard, A.M.M.
Insight Elektronik & Data
Benediktsgade 4
DK-5000 Odense C
Tlf : 28 19 15 95
WWW.InsightData.Dk

Fra : -=Madsen=-

Dato : 22-04-05 02:14

<--------------->
> [...]
> som ikke er...
> Jeg har aldrig haft problemer med at unlocke/flashe/unbrande, så JA, det

Det er en "TDC-branded" opgav at få den unlocket da der ik kom nogen svar
her,
så jeg betalte de 500,- til tdc for at få den låst op *øv øv*

Har prøvet en unlocker i Aalborg, som ikke kunne låse den op..

Fra : Lars \"12unlock2 aka~

Dato : 29-04-05 13:11

--
> [...]
> så jeg betalte de 500,- til tdc for at få den låst op *øv øv*
>
> Har prøvet en unlocker i Aalborg, som ikke kunne låse den op..

Du skulle da ha smuttet omkring viborg og få det gjort.

Mvh. lars

----- www.12unlock.dk -----
*Unlock*Opdatering*Reparation*Service*
*Garanti på alle ydelser*

Fra : -=Madsen=-

Dato : 30-04-05 14:49

> Du skulle da ha smuttet omkring viborg og få det gjort.
sikkert men vente i 16 dage gad jeg ikke