mislykket unlock af nokia 5140
Fra : kim ell

Dato : 07-04-05 21:51

hejsa
har været inde på en side for at skulle unlocke min nokia 5140 men har fået
tastet koder mere end 4 gange der ikke virkede kan man gøre noget eller er
tlf lå til mit teleselskab for altid ??????

--
venligst kim ell
mitsubishi pajero4wd 3.0 v6 benzin

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-04-05 23:21

On Thu, 7 Apr 2005 22:50:57 +0200, "kim ell" <k.e@(fjern det
her)tdcadsl.dk> wrote:

>har været inde på en side for at skulle unlocke min nokia 5140 men har fået
>tastet koder mere end 4 gange der ikke virkede kan man gøre noget eller er
>tlf lå til mit teleselskab for altid ??????

Du har dobbeltpostet - det er der ingen grund til. Du har fået svar i
den anden gruppe.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Vind gratis unlock - tilmeld dig nyhedsbrevet på hjemmesiden.

Fra : Usernet

Dato : 08-08-05 01:11

"kim ell" skrev

> [...]
> tastet koder mere end 4 gange der ikke virkede kan man gøre noget eller er
> tlf lå til mit teleselskab for altid ??????

Lidt kedelig situation du er havnet i, for så vidt jeg ved, han man kun 5
forsøg og derefter bliver mobilen blokket og så er det kun telefonselskabet
der kan unlocke den. Jeg er dog ikke 100% sikker, men har talt med flere der
unlocker mobiler og de har samme forklaring.

Fra : Lars, 12unlock.dk

Dato : 08-08-05 08:35

"Usernet" <nyheder@rantzauklemp.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> telefonselskabet der kan unlocke den. Jeg er dog ikke 100% sikker, men har
> talt med flere der unlocker mobiler og de har samme forklaring.

Det er korrekt at man kun har 5 forsøg med indtastning af koder, derimod er
det ikke korrekt at det det kun er teleselskabet der derefter kan låse den
op. Enhver unlocker på www.dkunlock.dk med den omtalte model 5140 på listen
kan låse den op med kabel.

I øvrigt mener jeg faktisk at teleselskaberne kun benytter sig af unlock med
koder hvis de ikke skal have telefonen sendt ind til et værksted, og så er
det jo ikke til megen nytte når de 5 forsøg er brugt.

--

Mvh. Lars, 12unlock

Web: www.12unlock.dk
Mail: info@12unlock.dk