Programmer på Nokia 3510i?
Fra : Ulf

Dato : 20-03-05 21:21

Hej ng..

Er det muligt at få et telefonsvarer program, som man kan aktivere,
istedet for den som udbyderen tilbyder..?

Og hvilke andre programmer findes der ellers, til sådan en mobil?
Jeg er ikke intr, i spil.. Men mere i noget som kan anvendes sammen
med mobiltelefonen..

Og samtidig gerne må være lidt teknisk.. :D

Man kan jo på smartphones få telefonsvar'er programmer.. Men da en
3510i jo ikke er en smartphone.. Så ville jeg lige høre om
overstående.

Håber der er nogen " freak's / kloge hoveder " som kan hjælpe..

Hilsen Ulf

Ps.

Gider ikke anskaffe mig en ny mobil..

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-03-05 23:32

On 20 Mar 2005 12:21:18 -0800, atagu@gmx.net (Ulf) wrote:

>Er det muligt at få et telefonsvarer program, som man kan aktivere,
>istedet for den som udbyderen tilbyder..?

Nej, ikke til Nokia 3510i.

>Og hvilke andre programmer findes der ellers, til sådan en mobil?
>Jeg er ikke intr, i spil.. Men mere i noget som kan anvendes sammen
>med mobiltelefonen..
>
>Og samtidig gerne må være lidt teknisk.. :D

Hvilket betyder? Du bliver nødt til at være lidt mere konkret.

> [...]
>overstående.
>
>Håber der er nogen " freak's / kloge hoveder " som kan hjælpe..

Et telefonsvarerprogram til Nokia 3510i, det kan ganske enkelt ikke
lade sig gøre (arkitekturen tillader det ikke).

>Gider ikke anskaffe mig en ny mobil..

Så må du undvære...

PS! Dit indlæg har intet med unlock at gøre, så du burde have postet
det i dk.teknik.telefoni.mobil.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk tilbyder unlock af alle udgaver af Samsung D500