Virker Sauna-belt?
Fra : Morten

Dato : 12-05-05 09:00

Hej

http://www.tvins.com/product.jsp?id=106401

Tror I på at det virker?... de garantere at du taber 2,5 cm rundt om maven
efter den første time ellers får du pengene retur, og der er endda målebånd
med i pakken ... det skulle i alt sin enkelthed virke ved at man sveder og
derfor taber sig - og det er jo samme prencip når man dyrker motion, så
kunne der være noget om det?

/morten

Fra : Carsten Riis

Dato : 12-05-05 10:11

Morten skrev den 12-05-2005 10:00:
> [...]
> derfor taber sig - og det er jo samme prencip når man dyrker motion, så

Nej, ved sved taber du kun vædske!

Og mere debat må dette produkt ikke tilkomme.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 12-05-05 21:24

"Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse
> Og mere debat må dette produkt ikke tilkomme.

Det gør jeg nu alligevel

Faktisk er det lidt sjovt, jeg har i dag diskuteret det med en af mine
kollegaer. Hun fortalte at hendes søster havde købt et via tv-shop og at det
var ihhhh og åhhhhh så fantastisk. Søsteren var blevet 5 cm mindre på bare 1
time sammenlagt. Min bare jeg tror ikke på det virker.

Så jeg vil sige brug ikke penge på det.....................

Bare min mening

Knus Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Morten

Dato : 12-05-05 22:16

> [...]
1
> time sammenlagt. Min bare jeg tror ikke på det virker.

Normalt ville jeg jo også grine af stort set alle nemme slanke produkter fra
TV-shop - det der bare undre mig i dette specifikke tilfælde er at de
direkte lover 2,5 cm den første time, og ellers pengene retur - og de
ligefremt ligger et "Sauna-Belt Målebånd" med i pakken ... jeg mener - så må
det da give nogle cm, ellers ville de jo tabe en masse penge på
returvarer...

Men du kan altså bekræfte fra en der reelt har prøvet det at man taber cm -
men er dette så bare væske som man så tager på igen næste gang man drikker
et glas vand - så man kan blive ved med at tabe de samme cm, og tage dem på
igen?

Fra : Lisbeth

Dato : 12-05-05 23:15

"Morten" <REMOVE_post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> men er dette så bare væske som man så tager på igen næste gang man
> drikker et glas vand - så man kan blive ved med at tabe de samme cm, og

Du taber selvfølgelig det fedt, du gerne vil tabe. Og bruger du det dagligt,
tager det med andre ord kun få dage at blive en superslank udgave......
Bruger du to bælter af gangen går det sikkert dobbelt så hurtigt.

Mvh. Lisbeth

Fra : Morten

Dato : 12-05-05 23:33

> [...]
> tager det med andre ord kun få dage at blive en superslank udgave......
> Bruger du to bælter af gangen går det sikkert dobbelt så hurtigt.

Hvad basere du dette på? Viden? Erfaring? eller gætterier? ... eller var det
blot en ironisk bemærkning?

/Morten

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 13-05-05 08:08

"Morten" <REMOVE_post@simonsen.mail.dk> wrote in

> Hvad basere du dette på? Viden? Erfaring? eller gætterier? ... eller
> var det blot en ironisk bemærkning?

Erfaringer. Da Lisbeth og jeg besluttede os for at importere det
fantastiske produkt fandt vi også på at lade nogen teste det - og
resultaterne var helt enestående. Bare ved at at sidde i sofaen med bæltet
i kort tid resulterede det for samtlige forsøgspersoner i en slank talje.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 13-05-05 09:21

> [...]
bæltet
> i kort tid resulterede det for samtlige forsøgspersoner i en slank

Forbandet ævl.... det bælte er det rene fup. Punktfedtforbrænding er
fysisk
umuligt. Det bælte fjerner IKKE fedtmasse!

Fra : Ann Nielsen

Dato : 13-05-05 09:31

>Forbandet ævl.... det bælte er det rene fup. Punktfedtforbrænding
er
>fysisk
>umuligt. Det bælte fjerner IKKE fedtmasse!

Ikke for at sige godt for det produkt, men! Hvis det virker, hvad
fjerner det så ved at man sidder og sveder med det bælte på???

Ann

Fra : Carsten Riis

Dato : 13-05-05 09:37

Lars Bjerregaard skrev den 13-05-2005 10:21:

> [...]
> fysisk
> umuligt. Det bælte fjerner IKKE fedtmasse!

Mon ikke, at der er nogen som ikke kan se den drivende sarkasme mod de
produkter i de to indlæg?

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 13-05-05 13:39

> Mon ikke, at der er nogen som ikke kan se den drivende sarkasme mod de
> produkter i de to indlæg?

Jeg er flov nu.... lod med vidst rive med af stemningen :)

Fra : Louise

Dato : 26-06-05 16:40

> [...]
> må
> det da give nogle cm, ellers ville de jo tabe en masse penge på

Tror der er mange mennesker der glemmer at sende det tilbage, eller
simpelthen ikke gider at bøvle med det...

Fra : Mr. Stiff.

Dato : 27-06-05 08:10

"Louise" <blablabla@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Morten" <REMOVE_post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Tror der er mange mennesker der glemmer at sende det tilbage, eller
> simpelthen ikke gider at bøvle med det...
>Altså, jeg må erkende, jeg har også svært ved at tro på det. Hvorfor så
>ikke bare gå i sauna, eller bedre endnu: motionere og spise fornuftigt, ej,
>det er sgu et plat forsøg på at slå dig (og andre) for nogle kr......

Mvh. Jan.

Fra : Lisbeth

Dato : 27-06-05 11:43

"Mr. Stiff." <easydr1ver@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Et lille tip: Det er svært at læse dine indlæg, når du forsyner både dine
egne og andres kommentarer med > der sædvanligvis bruges til at markere
citater fra andres indlæg.

Lad dine egne bemærkninger stå UDEN et > foran. Og slet størstedelen af det
indlæg du svarer på. Så er det nemt og hurtigt at læse det DU har skrevet.

Mvh. Lisbeth

Fra : Mr. Stiff.

Dato : 27-06-05 12:07

"Lisbeth" <lisbeth_jacobsen@hotmail.invalid,com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skrevet.
>
> Mvh. Lisbeth
>Havde jeg faktiskt også gjort, og sad derfor og undrede mig, da det ikke
Mvh Jan.

Fra : Lisbeth

Dato : 27-06-05 12:24

> Havde jeg faktiskt også gjort, og sad derfor og undrede mig, da det ikke
> var sket....

Og nu gør du det sgu igen *G* Du medtager HELE det oprindelige indlæg du
svarer på uden at klippe og placerer igen et > foran det, du SELV skriver.

Tegnet > bruges til angive, hvad der er skrevet af den person, hvis indlæg
du svarer på - ikke til at markere sine egne svar.

Mvh. Lisbeth

Fra : Cat

Dato : 27-06-05 12:32

Lisbeth skrev:
> [...]
>
> Tegnet > bruges til angive, hvad der er skrevet af den person, hvis indlæg
> du svarer på - ikke til at markere sine egne svar.

Kære Lisbeth.

Det er altså ikke sikkert, han kan gøre for det. I min udgave kommer der
en blå streg foran hans indlæg.

Nogle mail-klienter opfører sig lidt underligt, og man kan ikke
nødvendigvis se det, før det kommer på nettet.

Til Jan:

Prøv at sætte et ekstra linieskift før du begynder dit eget svar. Din
underskrift er nemlig fin nok.

Tine

Fra : Mr. Stiff.

Dato : 27-06-05 12:53

"Cat" <ta@uu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Til Jan:
>
> Prøv at sætte et ekstra linieskift før du begynder dit eget svar. Din

NU prøver jeg lige at teste det af, så ser vi............................

Tjae. man er vel ÆGTE blond..

Kh Jan.

Fra : Cat

Dato : 27-06-05 13:24

Mr. Stiff. skrev:
> NU prøver jeg lige at teste det af, så ser vi............................
>
> Tjae. man er vel ÆGTE blond..
>
> Kh Jan.

Nu er det bare perfekt.

Good boy!

Tine

Fra : Lisbeth

Dato : 27-06-05 23:42

"Cat" <ta@uu.dk> skrev i en meddelelse

> Det er altså ikke sikkert, han kan gøre for det.

Nejda... jeg er heller optaget af, om man kan gøre for det.
Det er mere afgørende, om man gør noget ved det *S*

Og det gjorde han jo *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Brian Lænø

Dato : 13-05-05 14:39

"Morten" skrev
> [...]
> derfor taber sig - og det er jo samme prencip når man dyrker motion, så

Hvis det ser for fantastisk ud til at være sandt, så er det det sikkert
heller ikke.
Hvis du endelig skulle lade dig friste at et tv-shop produkt, så prøv at
søge efter det på ebay.
Der kan man som regel find den slags til halv pris.

--
Brian