Sukkerfri chokolade
Fra : Steen F.

Dato : 05-05-05 01:13

Jeg har fundet noget rigtig lækkert beligisk sukkerfri chokolade, beregnet
på folk med sukkersyge. Sukkeret er erstattet med noget æblekoncentrat(?),
men det smager utrolig godt. Det er rasende dyrt, men er der nogen der tør
gi et bud på hvor meget/lidt sukkerfri diabetes chokolade feder i forhold
til alm. chokolade?

MVH Steen

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 05-05-05 07:53

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> wrote in

> [...]
> men er der nogen der tør gi et bud på hvor meget/lidt sukkerfri
> diabetes chokolade feder i forhold til alm. chokolade?

Hvis ikke der er en deklaration på emballagen, så brug nedenstående som
udgangspunkt:
http://www.foodcomp.dk/fvdb_details.asp?FoodId=0039

Regn selv energiforskellen ud hvis sukkeret fjernes.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : bj

Dato : 05-05-05 22:04

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gi et bud på hvor meget/lidt sukkerfri diabetes chokolade feder i forhold

og hvor har du så fundet det? Og hvad er rasende dyrt?

bj

Fra : Steen F.

Dato : 11-05-05 17:22

bj wrote:
> og hvor har du så fundet det? Og hvad er rasende dyrt?

I en slikbutik i Kolding centrum (kan ikke huske navnet).
Jeg mener det kostede 15 kr. for 3 små stykker chokolade pakket ind i papir.

/Steen