Kalorieforbrænding
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 29-04-05 14:02

Mojn gruppe !
Er der nogen af jer der har (eller kan henvise til) en tabel der viser
kalorieforbrændingen, hvis man går, løber, cykler, svømmer o.s.v.
Mvh.
Hans

Fra : Iben

Dato : 29-04-05 14:40

"Hans Mikkelsen (slet Q8KOQ)" <bkfoto3@Q8KOQmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen af jer der har (eller kan henvise til) en tabel der viser
> kalorieforbrændingen, hvis man går, løber, cykler, svømmer o.s.v.

Hej Hans,

Er det noget ala det her du søger ?

http://www.iform.dk/Crosslink.jsp?d=100&a=5806&submit.x=10&submit.y=14

/Iben
--
"Når der er "ælling" i Kælling, er det så derfor det hedder en
Rap´nskralde?"

Fra : Bo Dalskov

Dato : 18-05-05 20:39

Hej,

Jeg kan anbefale et puls ur, ret simplet, du kan få et med en
kalorie måler, jeg har tabt 9 kg på 5 måneder, fra 89 til 80 kg.
Det bliver en helt sport at regne kalorier når du løber. Jeg løber
mellem 20 - 60 minuter hver morgen. Selvklart hvis du ikke rør
dig, taber du ikke noget. Drop øl, slik, kager, spiritus og det
løber af dig hvis du løber.

Mvh
Bo