Behandlinger!
Fra : Ann Nielsen

Dato : 27-04-05 22:13

Hej!

Jeg er interesseret i at høre om Jeres erfaringer derude i den virkelig
verden mht. de såkaldte slankebehandlinger, som de fleste skønhedsbikse
flagrer med over bette Danmark. Og man ved jo at ikke alt sammen virker :)

Jeg har bla. set et tilbud om at få elektrobehandlinger, at det skulle
stramme op! Er der nogen der har prøvet det?

Og at man kan få andre "stråle"-behandlinger der også skulle kunne stramme
én op! Er der nogen der har prøvet det?

Eller hvad med algebehandlinger? Nogen der har "turdet" smide penge i det?

Er der nogen der har prøvet en behandling der strammer éns hud op, og dermed
reducerer ens cm?

Jeg sad endda her i dag og så et produkt i Matas, som skulle stramme ens
mave op. Og en creme som skulle kunne få ophobninger af væske til at
forsvinde fra ens krop! Nogen der har prøvet sådan noget lign.?

Jeg kunne godt tænke mig at få strammet kadaveret lidt op, med andet end
træning, som jeg gør rigeligt af i forvejen. Derfor ville jeg lige høre om
Jeres erfaringer med alle de "mirakel" midler der findes til os overvægtige!

Med venlig hilsen

Ann Nielsen

Fra : Carsten Riis

Dato : 27-04-05 22:28

Ann Nielsen skrev den 27-04-2005 23:12:
> [...]

> .... et produkt i Matas....
> Jeres erfaringer med alle de "mirakel" midler der findes til os overvægtige!

Glem dem!

Og mere kan skal man vist ikke sige om dem.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : peet_dk

Dato : 28-04-05 21:28

"Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse
> Ann Nielsen skrev den 27-04-2005 23:12:

> Glem dem!
>

> Og mere kan skal man vist ikke sige om dem.

Hvad med endermologie?

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-04-05 22:08

http://www.endermologi.com/

Fra : Ann Nielsen

Dato : 29-04-05 07:20

>Hvad med endermologie?

Ja hvad er det? Virker det? Har du prøvet det?

Mvh.

Ann

Fra : Katja Strofen

Dato : 29-04-05 08:30

"peet_dk" <peetdk@rrk.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse
> "Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse

> Hvad med endermologie?

Hmm, var det ikke det som var med i konsum , hvor man ligesom kunne støvsuge
fedtet væk *loller* - eller påstanden var det :)

Katja

Fra : peet_dk

Dato : 29-04-05 11:29

"Katja Strofen" <katjastrofen@gRemovemail.com> skrev i en meddelelse

> Hmm, var det ikke det som var med i konsum , hvor man ligesom kunne
> støvsuge
> fedtet væk *loller* - eller påstanden var det :)

http://www.endermologie.dk/index-filer/page0001.html

ved ikke om det er det? aner ikke om det virker, har ikke prøvet det men
overvejer..

Fra : Stine BT

Dato : 29-04-05 16:15

Er helt enig med Carsten ..

Glem det ..

Træn og spis ordentligt .. Der er ingen lykkemidler eller behandlinger!