Vægtvogterne: Opskrifter
Fra : Heidi Bech Petersen

Dato : 26-04-05 18:09

Hej Gruppe

Jeg er starte på vægtvogternes program.. Men jeg syntes at jeg mangler nogle
gode opskrifter. Er der nogen herinde der har et forslag...

Mvh Heidi

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 27-04-05 06:13

"Heidi Bech Petersen" <hbFJERNMIG@petersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er starte på vægtvogternes program.. Men jeg syntes at jeg mangler
nogle
> gode opskrifter. Er der nogen herinde der har et forslag...

Nu må jeg lige høre, for at blive klogere på vægtvogterne.... tilbyder de
ikke opskrifter til folk, der er på deres program?

Men ellers.... søger du på Google efter DDV opskrifter kommer der flere
muligheder.

Der er blandt andet opskrifter på DDV's webside.
http://www.weightconsultants.com/da/

Men der er andre muligheder:
http://www.mad-opskriften.dk/DdV/DDV.htm
http://opskrifter.heede.dk/opskrifter/

Denne gruppes fundats siger i øvrigt følgende om opskrifter:

"Der bør kun i postes opskrifter som led i en igangværende debat. Opskrifter
alene eller spørgsmål efter konkrete opskrifter er uønskede som oplæg til
debat, i disse tilfælde henvises til dk.kultur.mad+drikke "

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.helbred.slank

Mvh. Lisbeth

Fra : Heidi Bech Petersen

Dato : 27-04-05 06:47

Hej Lisbeth

> Men ellers.... søger du på Google efter DDV opskrifter kommer der flere
> muligheder.

Vægtvogterne og DDV er ikke det samme... Vægtvogterne tæller points hvor DDV
køre efter et kostskema.... Så jeg kan ikke helt bruge deres opskrifter...

> Nu må jeg lige høre, for at blive klogere på vægtvogterne.... tilbyder de
> ikke opskrifter til folk, der er på deres program?

Jo jeg har fået nogle opskrifter derinde, men det var nu også mere for at
høre om der er nogen der selv har nogle ynglingsopskrifter eller en
hjemmeside man kan gå ind på... Men da jeg kan se at det er uønsket at poste
opskrifter i gruppen må jeg jo hellere gå til dk.kultur.mad+drikke )

Men ellers tak for hjælpen, det kan være lidt af en jungle at finde rundt i
de forskellige slankeklubber..

Mvh Heidi

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen@hotmail_com.invalid> skrev i en
meddelelse news:426f2189$0$661$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

Fra : Mus

Dato : 27-04-05 13:24

> [...]
> alene eller spørgsmål efter konkrete opskrifter er uønskede som oplæg til
> debat, i disse tilfælde henvises til dk.kultur.mad+drikke "

Æv det kan godt være ret skal være ret, men mig ville det nu ikke genere
hvis der engang i mellem kom nogle gode opskrifter her i denne nyhedsgruppe.
Jeg synes ligefrem det ville være dejligt. Er jeg den eneste der har det
sådan?

Det kunne måske også få mere gang i denne nyhedsgruppe, som til tider kan
være ret død.

LN

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 27-04-05 13:30

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
nyhedsgruppe.
> Jeg synes ligefrem det ville være dejligt. Er jeg den eneste der har det

Der findes en millionmilliard opskrifter og vi kunne alle snildt poste en
4-5 stykker om dagen. Men når der nu allerede er en gruppe til den slags,
hvad er der så i vejen for at bruge den til formålet?

Mvh. Lisbeth

Fra : Mus

Dato : 27-04-05 14:21

Lisbeth Jacobsen <lisbeth_jacobsen@hotmail_com.invalid> skrev i en
nyhedsmeddelelse:426f85f1$0$5115$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...

> nyhedsgruppe.
>
> Der findes en millionmilliard opskrifter og vi kunne alle snildt poste en
> 4-5 stykker om dagen.

Ja men hvorfor skulle "alle" gøre dette. Det sker jo heller ikke på
dk.kultur.mad+drikke. Hvorfor skulle det så ske her.

>Men når der nu allerede er en gruppe til den slags,
> hvad er der så i vejen for at bruge den til formålet?
>
> Mvh. Lisbeth

I princippet intet, men denne nyhedsgruppe er jo netop vedr det at ville
tabe sig eller leve sundt, hvor den anden er mere overordnet. Mig ville det
ikke genere - nej ligefrem glæde. Ville da gerne dele hvis jeg fandt en
super god og sund, slankende ret. Eller tage imod med kyshånd, hvis der var
en opskift her, der ville falde i min smag og er indenfor det jeg vil
betegne som slankende og sunde retter(det er der jo mange meninger om). Og
hvor ville der være flest læsere og interesserede - nok her. Synes
nålgruppen er her og synes sagtens der kan være plads.

Kan så forstå det ville genere dig. Sådan er man jo forskellig.

Hvad med jer andre?

LN

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 27-04-05 14:27

> Ja men hvorfor skulle "alle" gøre dette. Det sker jo heller ikke på
> dk.kultur.mad+drikke. Hvorfor skulle det så ske her.

Næppe!

> Kan så forstå det ville genere dig. Sådan er man jo forskellig.

Jeg tilkendegav ikke, hvad jeg mener om opskrifter her i gruppen. *S*

Jeg bemærket, at det ikke er tilladt ifølge fundatsen og at der er en anden
gruppe, der gerne må bruges til formålet. Jeg bruger selv den anden til
udveksling af opskrifter og synes det fungerer helt fint.

Mvh. Lisbeth

Fra : Mus

Dato : 27-04-05 16:51

> [...]
> gruppe, der gerne må bruges til formålet. Jeg bruger selv den anden til
> udveksling af opskrifter og synes det fungerer helt fint.

Ok
Opfattede det dog at du udtalte dig subjektivt - i negativ retning - i
henseende til opskrifter her i gruppen. Jeg må have læst mellem linierne

"Der findes en millionmilliard opskrifter og vi kunne alle snildt poste en
4-5 stykker om dagen. Men når der nu allerede er en gruppe til den slags,
hvad er der så i vejen for at bruge den til formålet?"

Jeg bruger også den anden gruppe. Men til almindelige opskrifter til feks
festlige lejligheder og sjældent spcielt sunde ;O( men guf det smager jo
også dejligt.

LN

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 27-04-05 16:42

> Opfattede det dog at du udtalte dig subjektivt - i negativ
> retning - i henseende til opskrifter her i gruppen.

Jeg tilkendegav ikke min mening overhovedet. Hverken på eller mellem
linjerne. Jeg forsøgte blot at komme med et bud på, hvad der kan være
årsagen til, at nogen har ment, at der ikke skal postes opskrifter her....
nemlig at det hurtigt kan blive for meget fordi der er en millionmilliard at
poste.

Mvh. Lisbeth

Fra : Mus

Dato : 27-04-05 17:22

Lisbeth Jacobsen <lisbeth_jacobsen@hotmail_com.invalid> skrev i en
nyhedsmeddelelse:426fb30f$0$674$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
> nemlig at det hurtigt kan blive for meget fordi der er en millionmilliard

Har forstået at du ikke har udtalt dig - åbenbart
Jeg skrev ikke du mente noget mellemlinierne, men at jeg læste noget mellem
linierne.
Fordi du ikke mener noget med linierne, kan andre jo godt komme til at læse
noget mellem linierne.
Jeg kunne af det indlæg du skrev bare ikke lige se at det ikke var din egen
holdning, men en formodet holdning fra andre(dem der laver fundsatsen du)
kommenterede. Beklager, men det kunne jeg altså ikke

He he nu ordkløveriet totalt

LN

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 27-04-05 17:10