Hvordan bliver man diætist
Fra : Inger

Dato : 26-04-05 08:08

Hej

Er der nogle der ved hvordan man uddanner sig til klinisk diætist?

Jeg har kigget mange steder - og har endnu ikke haft held med at finde det.

mvh Inger

Fra : B.

Dato : 26-04-05 10:21
Fra : bj

Dato : 26-04-05 11:22

"B." <b_denmark@NoNoHotmail.com> skrev i en meddelelse
> Google er din ven
>
> http://www.sst.dk/Uddannelse/Klinisk_diaetist/Autorisation_med_dansk_udd.aspx?lang=da
>
> Mvh. Brian

Jeg har lidt svært ved at se hvor lang tid uddannelsen tager. Jeg ikke
entydigt finde et svar. Er der nogen der kan give et konkret svar?

bj

Fra : Bo

Dato : 26-04-05 12:26

bj skrev:
> [...]
>>

> Jeg har lidt svært ved at se hvor lang tid uddannelsen tager. Jeg ikke
> entydigt finde et svar. Er der nogen der kan give et konkret svar?

Se her

http://www.suhrs.dk/uddannelser/udd_pb.html

Fra : bj

Dato : 26-04-05 11:35
Fra : Conny Nielsen

Dato : 28-04-05 21:54

SNIP

http://www.diaetist.dk/

Tag et kig her... god side

MVH

Conny, som lige er blevet færdig med sin svendeprøve som køkkenassistent!

PS: Engang om nogle år, så vil jeg også være diætist!