Slankedoktoren - erfaring?
Fra : Kristina F. Bjerring

Dato : 14-04-05 21:39

Hej NG,

Jeg er faldet over slankedoktor.dk, og ville høre om nogle her har erfaring
med subj.? Gode som dårlige.

Mvh

Kristina Bjerring

Fra : Crazy Camilla

Dato : 14-04-05 23:21

"Kristina F. Bjerring" <kristinabjerring@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG,
>
> Jeg er faldet over slankedoktor.dk, og ville høre om nogle her har
> erfaring med subj.? Gode som dårlige.
>
> Mvh
>
> Kristina Bjerring

Hej.

Tja, mine 500 kr. ville de gerne have, men de sendte mig aldrig et kodeord
så jeg kunne komme ind på hjemmesiden.

MVH Camilla.

Fra : Frandsen

Dato : 15-04-05 11:43

> [...]
> Hej NG,
>
> Jeg er faldet over slankedoktor.dk, og ville høre om nogle her har

Jeg har brugt slankedoktoren, og det virkede fint for mig. Jeg tabte mig 15
kilo og efterfølgende 5 mere.

Jeg kan godt lide alle graferne og de ting man skal udfylde, man skal sætte
sig et mål osv. Det gør det hele lidt mere projekt-agtigt, og man kan følge
selv den mindste udvikling. Man får også kostråd og motionsråd, og så er der
også forums, hvor man kan skrive sammen med andre.

Slankedoktoren lægger op til 5-6 måltider om dagen og noget motion. Mit
abonnement udløb efter 3 måneder, og jeg havde sådan set ikke mere brugt for
slankedoktoren, for at opretholde min nye livsstil.

Slankedoktoren var det der sparkede mig igang, og jeg har kun gode
erfaringer med Slankedoktoren.

Fra : Søren Reinke

Dato : 15-04-05 16:54

Frandsen wrote:
> [...]
> slankedoktoren, for at opretholde min nye livsstil.
>
> Slankedoktoren var det der sparkede mig igang, og jeg har kun gode

Hej Kristina

Den rådgivning de giver, hvordan foregår den ?

Per telefon, per chat, per email ?
Hvad type abo. havde du ?

--
Søren Reinke
www.Xray-Mag.com/ - dit gratis dykkermagasin på nettet

Fra : Kristina F. Bjerring

Dato : 15-04-05 17:47

"Søren Reinke" skrev i en meddelelse:

>Den rådgivning de giver, hvordan foregår den ?
>
>Per telefon, per chat, per email ?
>Hvad type abo. havde du ?

Hej Søren,

Det var ikke mig, der havde opnået det flotte resultat, det var Frandsen.

Men nu du spørger, så har jeg valgt at melde mig ind og jeg har som start
valgt et sølv-abonnement.

Rådgivningen foregår, som jeg har forstået det, pr. mail. Men jeg er jo helt
ny, så jeg er faktisk ikke helt sikker endnu.

Håber, at det var svar nok?

Mvh.

Kristina Bjerring

Fra : Søren Reinke

Dato : 15-04-05 18:17

> [...]
>
> Rådgivningen foregår, som jeg har forstået det, pr. mail. Men jeg er jo helt
> ny, så jeg er faktisk ikke helt sikker endnu.

Hej Kristina

Yep's det var helt fint.

Hvis du har lyst/tid må du gerne lige holde mig informeret her eller per
email (fjern 'fjern') da jeg selv overvejer at tilmelde mig.

Fra : Kristina F. Bjerring

Dato : 27-04-05 18:03

> [...]

>Hvis du har lyst/tid må du gerne lige holde mig >informeret her eller per
>email (fjern 'fjern') da jeg selv overvejer at tilmelde mig.

Hej igen, Søren.

Man får sin kostplan på sine sider på slankedoktor. Det hele foregår altså
på selve siden.

Håber du forstår, hvad jeg mener ;)

Kristina

Fra : Frandsen

Dato : 02-05-05 09:31

"Søren Reinke" <soren@fjern.reinke.dk> skrev i en meddelelse

> Den rådgivning de giver, hvordan foregår den ?

> Per telefon, per chat, per email ?
> Hvad type abo. havde du ?

Jeg var guldmedlem, da jeg ville have ugentlig evaluering - også fra en
motionsvejleder.

Rådgivning, evaluerin osv, foregår på selve websiden.

Fra : Iben

Dato : 23-05-05 16:34

> [...]
> Hej NG,
>
> Jeg er faldet over slankedoktor.dk, og ville høre om nogle her har

Hej Kristina,

Jeg har ikke direkte erfaring, men min "pap"-mor har tabt sig 25 kg. med
hjælp fra dem,
læs om dem der har tabt sig her:
http://netdoktor.slankedoktoren.dk/?page=sunshine

Ekstrabladet og Suhr's har sammen Vægtklubben, som er noget lignende, se
her:
http://www.vaegtklubben.dk/default.asp?id=2

Mvh. Iben