Nupo o.l.
Fra : fjern

Dato : 14-04-05 12:21

Nupo og lignende produkter er ret dyre. Er der én af Jer der kender
alternaliver - f.eks. de proteinpulvere som bodybuildere bruger og som
ser meget billigere ud?

Fra : Jacob

Dato : 14-04-05 15:00

Promax?

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 14-04-05 15:24

fjern <"bojensen(fjern)"@msn.com> wrote in news:425e4412$1@news.wineasy.se:

> Nupo og lignende produkter er ret dyre. Er der én af Jer der kender
> alternaliver - f.eks. de proteinpulvere som bodybuildere bruger og som
> ser meget billigere ud?

Ja, der findes mange glimrende protein-produkter. Jacob foreslår Promax,
men det er latterligt dyrt. Du kan finde billigere og lige så gode
produkter på www.sublimsport.dk og www.getbig.dk - jeg har gode erfaringer
med begge butikker.

Vær dog opmærksom på at produkterne IKKE kan erstatte alm. varieret kost,
men blot supplere din kost med kvalitetsproteiner. Du skal altså stadig
sørge for at få vitaminer, mineraler og gerne fibre via alm. kost.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : bj

Dato : 14-04-05 19:49

"Simon Haugaard Pedersen" <spam@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men blot supplere din kost med kvalitetsproteiner. Du skal altså stadig
> sørge for at få vitaminer, mineraler og gerne fibre via alm. kost.

Og vær yderligere opmærksom på at hvis du gennem din kost får tilført nok
protein (et sted mellem 1,6 og 1,8g/kg kropsvægt) ja så er det spil af pemge
at tage kosttilskud i form af proteintilskud.

Mit råd er at spise proteinholdigt kost (kalkun, fisk, kylling og andet,
samt fiberholdige kulhydrater, det giver det bedste resultat.

Er det for at tabe sig hurtigt er der bare ikke nogen vej uden om. Energi
ind contra mere energi ud=vægttab.

Vær også opmærksom på hvad produkterne indeholder. Noget fås med mange
kulhydrater og noget med næsten kun protein (f. eks. promax85+). Det smager
godt, om det er choko- eller jordbærsmag, tja, det er dit valg.

Spis frugt og grønt, noget kulhydrat og protein og sørg for at få noget fedt
også og det sker af sig selv.....er ved at afprøve det i praksis og det
virker....1uge 1 kilo

bj

Fra : Jacob

Dato : 18-04-05 16:01

Tjaeh.. Jeg har haft dårlige erfaringer med billig-protein pulver.. Men
mærket Viking er også på højde med "det vanvittigt dyre Promax"

Jeg tænker lige så meget på at det skal ind i kroppen - Der skal man måske
overveje om det ikke værd at smide en 50 klejner yderligere i..

BJ, var sq nice du lige fik fyret den kommentar af! tak :)

Fra : peet_dk

Dato : 19-04-05 11:11

Den billigste på nettet jeg har fundet er http://www.fitnessnutrition.dk/