Pulsur
Fra : Ann Nielsen

Dato : 07-04-05 09:21

Hej alle sammen.

Jeg går og overvejer kraftigt at købe et pulsur. Derfor vil jeg gerne
høre om Jeres erfaringer mht. pulsure.

Jeg er selv lidt faldet over et Polar WM-42, med hjælp til at slanke
sig. Det koster ca. 1299 kr, og jeg syntes at det er noget dyrt.
Findes der andre, der måske ikke hedder det samme, der kan det samme,
til evt. billigere pris? Og er det dumt at købe et pulsur der kan så
meget?

Med venlig hilsen

Ann Nielsen

Fra : bj

Dato : 07-04-05 11:25

"Ann Nielsen (slet APE2C)" <annn@APE2Cadslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Findes der andre, der måske ikke hedder det samme, der kan det samme,
> til evt. billigere pris? Og er det dumt at købe et pulsur der kan så

Reelt set skal du vel bare have et pulsur hvor du kan følge med i din
puls-(udvikling) og det er vel fint nok hvis den også indeholder et
vejledende guide på forbrug (ofte i kcal).

Håber du finder et, men du kan måske finde noget fra sigma eller andet prøv
at søge på pulsure i google og se hvilke mærker det komme frem. Så kan du jo
selv vurdere om uret har det du skal bruge og slå til vis prisen er rigtig.
Jeg vil mene at du sagtens kan finde noget billigere end den du nævner og
som kan det samme.

bj

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-05 12:29

> [...]
> jo selv vurdere om uret har det du skal bruge og slå til vis prisen er
> rigtig. Jeg vil mene at du sagtens kan finde noget billigere end den du

Hej

Lige en kommentar til Sigma.
Jeg havde et PC1600 og var ikke tilfreds, der mangler minimums puls, og hvis
du vil have en AT Test, så kommer du til at mangle minimums pulsen.

Prøv http://www.pulsure.dk/

Hilsen Ditte