skridt tæller
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 06-04-05 21:18

Hejsa

Ved ikke helt om det er den rigtige gruppe at spørge i, men jeg ved ellers
ikke lige hvor jeg skal spørge.

Har lige købt en skridt tæller i dag, for i grunden at se hvor meget jeg
bevæger mig bare ved at gå rundt på jobbet, med hunden, her hjemme osv. Nu
sidder jeg så her og tænker over hvor meget man i grunden bør gå i løbet af
sådanne en dag, nogen der ved det?

Knus Bolette
www.bolettes.dk

Fra : EnjoyNews

Dato : 06-04-05 23:43

Hej Bolette

Jeg mener at have læst at det anbefalede antal skridt dagligt er 10.000
skridt...

Kh Heidi

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:425443ea$0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 07-04-05 08:35

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener at have læst at det anbefalede antal skridt dagligt er 10.000
> skridt...

Mindst 10.000 men helst 15.000. Har jeg læst er det anbefalede.

Mvh. lisbeth

Fra : Helle Hansen

Dato : 07-04-05 07:44

> [...]
> sidder jeg så her og tænker over hvor meget man i grunden bør gå i løbet

Hvor har du købt den henne og hvad kostede den ? Jeg er selv lidt nysgerrig
over hvor meget jeg selv går i løbet af en dag.

Venligst,
Helle

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 10-04-05 12:18

"Helle Hansen" <hellesadrtilnyheder@XXhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor har du købt den henne og hvad kostede den ? Jeg er selv lidt
> nysgerrig over hvor meget jeg selv går i løbet af en dag.

Hejsa

Tak for svarene alle sammen.

Til Helle

Jeg har købt den hos Sportsmarster til 200 kr. De findes også billigere, men
den jeg har regner også cal, km, antal skridt og tid. Men den kan vist købes
i enhver sports butik.

Jeg er blevet meget overrasket over hvor meget jeg i grunden går bare på mit
arbejde, og har ikke firtrudt jeg har købt den.

Knus Bolette
www.bolettes.dk