|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Undervogns behandling Fra : Jeppe Jensen
 | 
 Dato :  05-03-05 10:39
 | 
 |  | Er der nogen ulemper ved at få foretaget undervogns behandling i denne tid?,
 eller er det lige meget hvilken tid på året man gør det ?
 
 vh
 jeppe
 
 
 
 
 |  |  | 
  Emil Jensen [2100] (05-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Emil Jensen [2100]
 | 
 Dato :  05-03-05 11:05
 | 
 |  | > Er der nogen ulemper ved at få foretaget undervogns behandling i denne
 > tid?, eller er det lige meget hvilken tid på året man gør det ?
 
 Umiddelbart vil jeg gætte på at der er to ulemper ved at få
 undervognsbehandlet bilen nu:
 
 A) Det er koldt, så stadset er tyktflydende og har derfor sværere ved at nå
 alle hjørner efter behandling. Det tager også længere tid for bilen at få
 dryppet af.
 
 B) Der er pres på undervogns-behandlings centrene nu, så kvaliteten af
 arbejdet er måske mindre god?
 
 Mvh
 
 Emil
 
 
 
 
 |  |  | 
  Jeppe Jensen (05-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jeppe Jensen
 | 
 Dato :  05-03-05 11:23
 | 
 |  | A. Tror da de gør det indendørs, er det ikke bare dër det skal nå alle
 hjørner.
 
 B. arrr den tror jeg ikke på de bliver da vist checket jævnligt, og de
 afsætter vel samme tid til en behandling om det er vinter eller sommer .
 
 vh
 jeppe
 
 > Umiddelbart vil jeg gætte på at der er to ulemper ved at få
 > undervognsbehandlet bilen nu:
 >
 > A) Det er koldt, så stadset er tyktflydende og har derfor sværere ved at
 > nå alle hjørner efter behandling. Det tager også længere tid for bilen at
 > få dryppet af.
 >
 > B) Der er pres på undervogns-behandlings centrene nu, så kvaliteten af
 > arbejdet er måske mindre god?
 >
 > Mvh
 >
 > Emil
 >
 
 
 
 
 |  |  | 
   Jørgen M. Rasmussen (05-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jørgen M. Rasmussen
 | 
 Dato :  05-03-05 14:04
 | 
 |  | 
 "Jeppe Jensen" <12@12.12> skrev i en meddelelse
 
 >> A) Det er koldt, så stadset er tyktflydende og har derfor sværere ved at
 >> nå alle hjørner efter behandling. Det tager også længere tid for bilen at
 >> få dryppet af.
 >>
 >> B) Der er pres på undervogns-behandlings centrene nu, så kvaliteten af
 >> arbejdet er måske mindre god?
 >>
 C. bilen er våd & kold ved arb. begyndelse = indkapslet fugt, jeg ved ikke
 hvor tør den bliver inden 1. "lag"?. Jeg ville vente til engang i
 sommer,efterår. 1. Vinter fra el. til gør sgu' ingen forskel.
 
 
 
 
 |  |  | 
    Soren Pedersen (05-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Soren Pedersen
 | 
 Dato :  05-03-05 15:40
 | 
 |  | 
 >
 > C. bilen er våd & kold ved arb. begyndelse = indkapslet fugt, jeg ved ikke
 > hvor tør den bliver inden 1. "lag"?. Jeg ville vente til engang i
 > sommer,efterår. 1. Vinter fra el. til gør sgu' ingen forskel.
 >
 >
 
 Enig.....Kunne man ikke også forestille sig at det er nemme at "finde
 den rigtige" pris, i en periode hvor centrene ikke har så travlt ?
 
 Mvh
 Søren
 
 
 |  |  | 
     Jeppe Jensen (05-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jeppe Jensen
 | 
 Dato :  05-03-05 19:03
 | 
 |  | >> C. bilen er våd & kold ved arb. begyndelse = indkapslet fugt, jeg ved
 >> ikke hvor tør den bliver inden 1. "lag"?. Jeg ville vente til engang i
 >> sommer,efterår. 1. Vinter fra el. til gør sgu' ingen forskel.
 >
 > Enig.....Kunne man ikke også forestille sig at det er nemme at "finde den
 > rigtige" pris, i en periode hvor centrene ikke har så travlt ?
 
 De har ikke travlt ihvertfald ikke det her. De havde meste forhandlere,.
 Private gør det nok lige inden vinteren.
 
 
 
 
 |  |  | 
    Jeppe Jensen (05-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jeppe Jensen
 | 
 Dato :  05-03-05 19:03
 | 
 |  | >>> A) Det er koldt, så stadset er tyktflydende og har derfor sværere ved at
 >>> nå alle hjørner efter behandling. Det tager også længere tid for bilen
 >>> at få dryppet af.
 >>>
 >>> B) Der er pres på undervogns-behandlings centrene nu, så kvaliteten af
 >>> arbejdet er måske mindre god?
 >>>
 > C. bilen er våd & kold ved arb. begyndelse = indkapslet fugt, jeg ved ikke
 > hvor tør den bliver inden 1. "lag"?. Jeg ville vente til engang i
 > sommer,efterår. 1. Vinter fra el. til gør sgu' ingen forskel.
 
 Den står 2½ time i en (kan ikke husle hvor varm) hal, hvor der bliver
 presset varm luft ind i bilen. Netop af samme grund.
 
 
 
 
 |  |  | 
  GiWeo (05-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : GiWeo
 | 
 Dato :  05-03-05 16:03
 | 
 |  | 
 
            Hesja
 >Er der nogen ulemper ved at få foretaget undervogns behandling i denne tid?, 
 >eller er det lige meget hvilken tid på året man gør det ?
 Fuld stændigt ligegyldigt - blien tørres på varmerisk inden olien
 påsprøjtes - og i fleste centre bruger opvarmet olie for at holde den
 tyndtflydende - eneste ulempe kan være alt det sne, der er simptelhen
 så meget at det skraber hen af bunden ved kørsel på ikke ryddede
 områder !
 P.s. - min egen udtalelse og ikke i kraft af mit job hos Pava !
 -- 
 Lars Engelhardt
 webmaster@linkssiden.dk
www.linkssiden.dk |  |  | 
  Jeppe Jensen (05-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jeppe Jensen
 | 
 Dato :  05-03-05 19:04
 | 
 |  | > Fuld stændigt ligegyldigt - blien tørres på varmerisk inden olien
 > påsprøjtes - og i fleste centre bruger opvarmet olie for at holde den
 > tyndtflydende - eneste ulempe kan være alt det sne, der er simptelhen
 > så meget at det skraber hen af bunden ved kørsel på ikke ryddede
 > områder !
 >
 >
 > P.s. - min egen udtalelse og ikke i kraft af mit job hos Pava !
 
 Godt har nemlig lige bestilt tid i morgen
 
 
 
 
 |  |  | 
   Olesen (05-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Olesen
 | 
 Dato :  05-03-05 19:59
 | 
 |  | 
 "Jeppe Jensen" <12@12.12> skrev i en meddelelse
 news:4229f4b6$0$225$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
 > > Fuld stændigt ligegyldigt - blien tørres på varmerisk inden olien
 > > påsprøjtes - og i fleste centre bruger opvarmet olie for at holde den
 > > tyndtflydende - eneste ulempe kan være alt det sne, der er simptelhen
 > > så meget at det skraber hen af bunden ved kørsel på ikke ryddede
 > > områder !
 > >
 > >
 > > P.s. - min egen udtalelse og ikke i kraft af mit job hos Pava !
 >
 > Godt har nemlig lige bestilt tid i morgen
 
 Men husk på, at grundig vognvask er et must i disse dage,
 hvor vejene er HVIDE af salt, som desuden er så fint,
 det sætter sig OVERALT i karme, samlinger osv.
 
 Så en grundig motorvask var nok på sin plads,
 nu de skal til at rengøre før behandlingen påbegyndes.
 
 
 
 
 |  |  | 
    Jeppe Jensen (05-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jeppe Jensen
 | 
 Dato :  05-03-05 22:00
 | 
 |  | 
 > Men husk på, at grundig vognvask er et must i disse dage,
 > hvor vejene er HVIDE af salt, som desuden er så fint,
 > det sætter sig OVERALT i karme, samlinger osv.
 >
 > Så en grundig motorvask var nok på sin plads,
 > nu de skal til at rengøre før behandlingen påbegyndes.
 Den skal afleveres i morgen for så bliver den vasket i
 morgen aften og tørre så den kan få behandling mandag.
 Læste på deres hp at man ikke skal tage undervogns skyl i vaskehallen. Kan 
 det "spule" behandlingen af ?.
http://www.dinitrol.dk/index.php?ID=14&lang=da vh
 jeppe 
            
             |  |  | 
     Olesen (05-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Olesen
 | 
 Dato :  05-03-05 22:40
 | 
 |  | 
 "Jeppe Jensen" <12@12.12> skrev i en meddelelse
 news:422a1df2$0$241$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
 
 
 
 > Den skal afleveres i morgen for så bliver den vasket i
 > morgen aften og tørre så den kan få behandling mandag.
 
 
 Arbejder de søndage ??
 Har de SÅ travlt ?
 
 > Læste på deres hp at man ikke skal tage undervogns skyl i vaskehallen. Kan
 > det "spule" behandlingen af ?.
 
 
 NEJ og NEJ. Det kan ikke lade sig gøre !
 Hvis du kører i en ordentlig vaskehal, så
 vil du SE, at de stråler som rammer bunden
 nærmest danner et V, altså kraftig tråle,
 som spredes tilpas inden det når bunden,
 lidt sådan her: VVVVVV
 
 Og trykket ER ikke værre, end du sagtens
 kan lægge din hånd ind på strålerne, og
 dette er ikke nok til, at det 'spules af'.
 
 Nogle vil sige, at vandtrykket vil spule
 salt rundt på undevognen. Dette er sikkert
 sandt nok, men det samme sker, når du kører
 på en saltet våd vejbane.
 Forskellen i vaskehallen er blot, at der spules
 i så lang tid, at saltlagen forsvinder, og kan din
 vogn ikke tåle vand i bunden, så har du købt
 den forkerte vogn.
 
 Så husk altid undervognsskyllene når
 du kører i vaskehallen.
 
 
 
 
 |  |  | 
      Andreas M. Hansen (05-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Andreas M. Hansen
 | 
 Dato :  05-03-05 23:14
 | 
 |  | > Arbejder de søndage ??
 > Har de SÅ travlt ?
 >
 
 Det er normal procedure hos Pava - sådan foregår det også her i byen. Man
 afleverer sin bil om aftenen - bilen spules og renses og sættes så ind i
 varmluftsblæserrummet natten over - næste dag behandles den så - og står til
 afdrypning næste nat - den udleveres så næste morgen.
 For at have biler at arbejde med alle ugens 5 dage, foregår der udlevering
 lørdag formiddag og indlevering/vask søndag eftermiddag.
 
 Det er ikke højsæson hos Pava lige nu (i hvert fald ikke her på øen) - de
 annoncerer med 10 % rabat i februar, marts og april - de fleste mennesker
 vil helst have deres bil behandlet i august/september - i den periode er der
 ventetider på op til 1½ måned for private.
 
 mvh
 
 Andreas M. Hansen
 
 
 
 |  |  | 
      GiWeo (06-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : GiWeo
 | 
 Dato :  06-03-05 16:27
 | 
 |  | 
 
            Hejsa
 >NEJ og NEJ. Det kan ikke lade sig gøre !
 >Hvis du kører i en ordentlig vaskehal, så
 >vil du SE, at de stråler som rammer bunden
 >nærmest danner et V, altså kraftig tråle,
 >som spredes tilpas inden det når bunden,
 >lidt sådan her: VVVVVV
 JOJOJO -  U-vask er forbudt med en beskyttet bil !!!!!!!!!!!!!
 1.
 Der bruger genbrugsvand til u-vask (fyldt med salt) - og det sprøjtes
 lige ind i vangerne, der er jo boret huller i vanger/panaler for at
 rustbeskyttelse kan komme der ind - nu kan saltvandet og u-vasken også
 komme derind !!!
 2.
 Spild af penge - salt/snavs lægger sig alligevel UDEN på
 rustbeskyttelsen, lad det endelig blive der til de regnvåde veje
 stille og roligt har fjernet det igen...
 3.
 De spuler HÅRDT - olien kan ikke holde til det hårde tryk !
 -- 
 Lars Engelhardt
 webmaster@linkssiden.dk
www.linkssiden.dk |  |  | 
       Olesen (06-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Olesen
 | 
 Dato :  06-03-05 16:52
 | 
 |  | 
 "GiWeo" <giweoFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:s48m21tl0qb0lu75ljrvt3t4hm0n69ip5l@4ax.com...
 
 
 > Der bruger genbrugsvand til u-vask (fyldt med salt) - og det sprøjtes
 > lige ind i vangerne, der er jo boret huller i vanger/panaler for at
 > rustbeskyttelse kan komme der ind - nu kan saltvandet og u-vasken også
 > komme derind !!!
 
 "Fyldt med salt", en direkte løgn *S*
 Og nej, hvad der blir' boret (iflg. sprøjteskemaerne),
 blir' lukket til med (helst smurte) gummipropper.
 
 
 > 2.
 > Spild af penge - salt/snavs lægger sig alligevel UDEN på
 > rustbeskyttelsen, lad det endelig blive der til de regnvåde veje
 > stille og roligt har fjernet det igen...
 
 Der er meget under en bil, som ikke
 er behandlet. Bremsedele, udstødning mv.
 og hvornår er det lige det sidst har regnet ??
 
 
 > 3.
 > De spuler HÅRDT - olien kan ikke holde til det hårde tryk !
 
 SUVO kan, og trykket er ikke særlig hårdt.
 
 
 
 
 |  |  | 
        GiWeo (07-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : GiWeo
 | 
 Dato :  07-03-05 17:17
 | 
 |  | 
 
            Hesja
 Jeg gir mig ikke - det er faktisk mit job at rustbeskytte biler !
 >
 >"Fyldt med salt", en direkte løgn *S*
 >Og nej, hvad der blir' boret (iflg. sprøjteskemaerne),
 >blir' lukket til med (helst smurte) gummipropper.
 Ja, alle SYNLIGE huller lukkes med oliesmurte gummipropper - men
 huller i undervognen lukkes IKKE
 >Der er meget under en bil, som ikke
 >er behandlet. Bremsedele, udstødning mv.
 >og hvornår er det lige det sidst har regnet ??
 Udstødning er ikke behandlet, da olien alligevel brænder af.
 Bremsedele af skam behandler, bortset fra skriverne - eller er
 arbejdet ikke korrekt udført !
 >> 3.
 >> De spuler HÅRDT - olien kan ikke holde til det hårde tryk !
 >SUVO kan, og trykket er ikke særlig hårdt.
 Du har ikke set den helside Berlingske havde i igår (søndag) i bil
 sektionen om hvorfor man IKKE skal undervognsvaske ??
 -- 
 Lars Engelhardt
 webmaster@linkssiden.dk
www.linkssiden.dk |  |  | 
         Roberto Saldo (07-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Roberto Saldo
 | 
 Dato :  07-03-05 17:49
 | 
 |  | GiWeo wrote:
 > Hesja
 > Jeg gir mig ikke - det er faktisk mit job at rustbeskytte biler !
 >
 >
 >>"Fyldt med salt", en direkte løgn *S*
 >>Og nej, hvad der blir' boret (iflg. sprøjteskemaerne),
 >>blir' lukket til med (helst smurte) gummipropper.
 >
 >
 > Ja, alle SYNLIGE huller lukkes med oliesmurte gummipropper - men
 > huller i undervognen lukkes IKKE
 
 Jeg fik min bil sprøjtet hos Dinitrol og efterfølgende påstod mit
 værksted (ved et prøvesyn, de udfører også undervognsbehandling) at det
 var noget klampearbejde for de store propper i vangerne var ikke
 monteret igen, så skidt og møg kunne komme ind i vangerne.
 
 Skal de eller skal de ikke, i igen efter sprøjt??
 
 Man er jo som forbruger totalt på herrens mark når man får to
 forskellige udsagn, specielt hvis den ene 'autoritet' nedgør den andens
 arbejde!!
 
 ....
 
 > Du har ikke set den helside Berlingske havde i igår (søndag) i bil
 > sektionen om hvorfor man IKKE skal undervognsvaske ??
 
 Hvad stod der? (kort fortalt)
 
 Mvh
 Roberto
 
 
 |  |  | 
          GiWeo (08-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : GiWeo
 | 
 Dato :  08-03-05 16:26
 | 
 |  | 
 
            Hesja
 >Jeg fik min bil sprøjtet hos Dinitrol og efterfølgende påstod mit 
 >værksted (ved et prøvesyn, de udfører også undervognsbehandling) at det 
 >var noget klampearbejde for de store propper i vangerne var ikke 
 >monteret igen, så skidt og møg kunne komme ind i vangerne.
 >
 >Skal de eller skal de ikke, i igen efter sprøjt??
 Nej, de skal ikke i igen - kun huller der er boret i larkeret
 overflader skal proppes !
 >> Du har ikke set den helside Berlingske havde i igår (søndag) i bil
 >> sektionen om hvorfor man IKKE skal undervognsvaske ??
 >Hvad stod der? (kort fortalt)
 Undervognsvask spild af penge - hold dig fra det !
 -- 
 Lars Engelhardt
 webmaster@linkssiden.dk
www.linkssiden.dk |  |  | 
           Roberto Saldo (08-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Roberto Saldo
 | 
 Dato :  08-03-05 16:42
 | 
 |  | GiWeo wrote:
 > Hesja
 >
 >
 >>Jeg fik min bil sprøjtet hos Dinitrol og efterfølgende påstod mit
 >>værksted (ved et prøvesyn, de udfører også undervognsbehandling) at det
 >>var noget klampearbejde for de store propper i vangerne var ikke
 >>monteret igen, så skidt og møg kunne komme ind i vangerne.
 >>
 >>Skal de eller skal de ikke, i igen efter sprøjt??
 >
 >
 > Nej, de skal ikke i igen - kun huller der er boret i larkeret
 > overflader skal proppes !
 
 sikke da noget.
 
 
 >>>Du har ikke set den helside Berlingske havde i igår (søndag) i bil
 >>>sektionen om hvorfor man IKKE skal undervognsvaske ??
 >>
 >>Hvad stod der? (kort fortalt)
 >
 >
 > Undervognsvask spild af penge - hold dig fra det !
 
 Okay, men det er svært at fravælge.
 Jeg vasker hos en lokal Metax, maskinen er ny og priserne ok.
 
 Mvh
 Roberto
 
 
 |  |  | 
            Brian (08-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Brian
 | 
 Dato :  08-03-05 17:16
 | 
 |  | Hejsa!
 
 Roberto Saldo tog fat i nøglebrættet, og skrev:
 
 >> Undervognsvask spild af penge - hold dig fra det !
 >
 > Okay, men det er svært at fravælge.
 > Jeg vasker hos en lokal Metax, maskinen er ny og priserne ok.
 
 Sidder der ikke en knap, så du kan fravælge det ?
 Det kan man i Metax vaskehallen i Horsens.
 
 /Brian
 
 
 
 
 |  |  | 
            GiWeo (09-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : GiWeo
 | 
 Dato :  09-03-05 18:05
 | 
 |  | 
 
            Hejsa
 >> Undervognsvask spild af penge - hold dig fra det !
 >Okay, men det er svært at fravælge.
 >Jeg vasker hos en lokal Metax, maskinen er ny og priserne ok.
 U-vask kan fravælge på alle Metax stationet - et eller andet sted i
 vaskerummet sammen med kortlæseren, sidder der en grå kasse med
 nødstop osv - på en af disse knapper står er "Fravæk U-skyl" Tryk på
 den og den lyser - og u-skylet kommer ikke !
 -- 
 Lars Engelhardt
 webmaster@linkssiden.dk
www.linkssiden.dk |  |  | 
             Roberto Saldo (10-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Roberto Saldo
 | 
 Dato :  10-03-05 09:25
 | 
 |  | GiWeo wrote:
 > Hejsa
 >
 >
 >>>Undervognsvask spild af penge - hold dig fra det !
 >>
 >>Okay, men det er svært at fravælge.
 >>Jeg vasker hos en lokal Metax, maskinen er ny og priserne ok.
 >
 >
 > U-vask kan fravælge på alle Metax stationet - et eller andet sted i
 > vaskerummet sammen med kortlæseren, sidder der en grå kasse med
 > nødstop osv - på en af disse knapper står er "Fravæk U-skyl" Tryk på
 > den og den lyser - og u-skylet kommer ikke !
 
 Okay det vil jeg da prøve næste gang.
 
 Mvh
 Roberto
 
 
 |  |  | 
      Jeppe Jensen (06-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jeppe Jensen
 | 
 Dato :  06-03-05 17:05
 | 
 |  | > Arbejder de søndage ??
 > Har de SÅ travlt ?
 >
 >> Læste på deres hp at man ikke skal tage undervogns skyl i vaskehallen.
 >> Kan
 >> det "spule" behandlingen af ?.
 
 Som Andreas siger er det for at de har noget at lave om mandagen
 
 
 > NEJ og NEJ. Det kan ikke lade sig gøre !
 > Hvis du kører i en ordentlig vaskehal, så
 > vil du SE, at de stråler som rammer bunden
 > nærmest danner et V, altså kraftig tråle,
 > som spredes tilpas inden det når bunden,
 > lidt sådan her: VVVVVV
 >
 > Og trykket ER ikke værre, end du sagtens
 > kan lægge din hånd ind på strålerne, og
 > dette er ikke nok til, at det 'spules af'.
 >
 > Nogle vil sige, at vandtrykket vil spule
 > salt rundt på undevognen. Dette er sikkert
 > sandt nok, men det samme sker, når du kører
 > på en saltet våd vejbane.
 > Forskellen i vaskehallen er blot, at der spules
 > i så lang tid, at saltlagen forsvinder, og kan din
 > vogn ikke tåle vand i bunden, så har du købt
 > den forkerte vogn.
 >
 > Så husk altid undervognsskyllene når
 > du kører i vaskehallen.
 
 Ok, bare underligt det står på deres hp så
 
 
 
 
 |  |  | 
   GiWeo (06-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : GiWeo
 | 
 Dato :  06-03-05 16:24
 | 
 |  | 
 
            Hejsa
 >Godt har nemlig lige bestilt tid i morgen 
 Altså - sådan noget skal du gøre igennem mig    -- 
 Lars Engelhardt
 webmaster@linkssiden.dk
www.linkssiden.dk |  |  | 
    Brian (06-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Brian
 | 
 Dato :  06-03-05 16:52
 | 
 |  | 
 
            Hejsa!
 GiWeo tog fat i nøglebrættet, og skrev:
 >> Godt har nemlig lige bestilt tid i morgen
 >
 > Altså - sådan noget skal du gøre igennem mig    Hvor, hvordan, besparelse ?    /Brian 
            
             |  |  | 
     Jeppe Jensen (06-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jeppe Jensen
 | 
 Dato :  06-03-05 17:08
 | 
 |  | 
 
            >> Altså - sådan noget skal du gøre igennem mig    >
 > Hvor, hvordan, besparelse ?    >
 Lige mine ord, kan jo måske bruges næste gang.
 skal give 2765 for en "Dobbel bahandling" da den ikke har fået før.
 vh
 jeppe 
            
             |  |  | 
      GiWeo (07-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : GiWeo
 | 
 Dato :  07-03-05 17:17
 | 
 |  | 
 
            Hejsa
 >Lige mine ord, kan jo måske bruges næste gang.
 >
 Kommer an på din geografiske placering !
 -- 
 Lars Engelhardt
 webmaster@linkssiden.dk
www.linkssiden.dk |  |  | 
       Jeppe Jensen (07-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jeppe Jensen
 | 
 Dato :  07-03-05 17:52
 | 
 |  | 
 >>Lige mine ord, kan jo måske bruges næste gang.
 >>
 > Kommer an på din geografiske placering !
 >
 
 Ja men det tror jeg også er derfor der står hvor.....
 
 vh
 jeppe
 
 
 
 
 |  |  | 
     GiWeo (07-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : GiWeo
 | 
 Dato :  07-03-05 17:17
 | 
 |  | 
 
            Hejsa
 > Altså - sådan noget skal du gøre igennem mig    >Hvor, hvordan, besparelse ?    Kommer an på din geografiske placering !
 -- 
 Lars Engelhardt
 webmaster@linkssiden.dk
www.linkssiden.dk |  |  | 
      Jeppe Jensen (07-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jeppe Jensen
 | 
 Dato :  07-03-05 17:52
 | 
 |  | 
 
            >
 >> Altså - sådan noget skal du gøre igennem mig    >>Hvor, hvordan, besparelse ?    >
 > Kommer an på din geografiske placering !
 >
 Ja men det tror jeg også er derfor der står hvor.....
 vh
 jeppe 
            
             |  |  | 
      Brian (07-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Brian
 | 
 Dato :  07-03-05 18:26
 | 
 |  | 
 
            Hejsa!
 GiWeo tog fat i nøglebrættet, og skrev:
 > Hejsa
 >
 >> Altså - sådan noget skal du gøre igennem mig    >> Hvor, hvordan, besparelse ?    >
 > Kommer an på din geografiske placering !
 Horsens  - jordens navle!    /Brian 
            
             |  |  | 
       Per Beer Hansen (07-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Per Beer Hansen
 | 
 Dato :  07-03-05 19:56
 | 
 |  | 
 
            Brian wrote:
 >
 > Horsens  - jordens navle!    >
 Er det fordi der er fyldt op med små nullermænd ?
   -- 
 Mvh  Per
www.perbeer.dk  - masser af Formel 1 videoer
 Mere end 5 GB video online 
            
             |  |  | 
        Brian (07-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Brian
 | 
 Dato :  07-03-05 20:47
 | 
 |  | 
 
            Hejsa!
 Per Beer Hansen tog fat i nøglebrættet, og skrev:
 > Brian wrote:
 >>
 >> Horsens  - jordens navle!    >>
 >
 > Er det fordi der er fyldt op med små nullermænd ?
 >    Jeps... og en del andre sære skabninger!    /Brian 
            
             |  |  | 
       GiWeo (08-03-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : GiWeo
 | 
 Dato :  08-03-05 16:27
 | 
 |  | 
 
            Hejsa
 >>Horsens  - jordens navle!    Desværre, jeg hussrer i Nordsj.
 -- 
 Lars Engelhardt
 webmaster@linkssiden.dk
www.linkssiden.dk |  |  | 
 |  |