Vampire the requiem
Fra : Steffen Denize

Dato : 01-05-05 12:46

Hej,

Er der nogen af jer der har prøvet den nye udgave af Vampire. Er der
store spillemæssige ændringer i forhold til den tidligere udgave?

/Steffen

--
---
Projektmedarbejder

Fra : Kuruderu

Dato : 09-05-05 14:27

"Steffen Denize" <denize@ROMOVE.vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen af jer der har prøvet den nye udgave af Vampire. Er der
> store spillemæssige ændringer i forhold til den tidligere udgave?

Jeg har ikke "prøvet" det endnu. Men ja systemet er "simplified" hvilket vil
sige det minder en del mere om Exalted. Og der er da foretaget en del
ændringer i spillet såden at fokus er lidt mere på den enkelte og ikke så
meget på klan/sekt osv.

Overall så er mit indtryk efter at have læst reglerne i grundbogen og i
Vampire bogen lidt blandet. Det fanger mig ikke rigtig på samme måde. det
mangler "et eller andet" syntes jeg.

Kuruderu