Hjemmetræner
Fra : Hans

Dato : 30-04-05 06:48

Hej

Jeg har kigget lidt rundt på nettet efter en hjemmetræner. Jeg har set
forskellige modeller og de ligger prismæssigt fra 3000-8000 kr. Er der nogen
der selv har en eller har prøvet nogle af disse?

Mvh
BS

Fra : Jim

Dato : 30-04-05 16:37

"Hans" <boschjac@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> forskellige modeller og de ligger prismæssigt fra 3000-8000 kr. Er der
> nogen der selv har en eller har prøvet nogle af disse?

Hvad er det så lige, at denne hjemmetræner skal hjælpe med? ;0)
Og er en hjemmetræner en velproportioneret fitness-fyr som kommer på
besøg hos desperate husmødre, som trænger til en opstramning?

;0)

J.

Fra : Hans

Dato : 01-05-05 08:05

Hej,

Undskyld, det er en multitræningsmaskine jeg mener! En maskine, som man kan
bruge til lidt vægttræning hjemme!