Ny støttegruppe for borderlinepatienter
Fra : Helle

Dato : 28-04-05 15:28

Hejsa.

Jeg har netop oprettet en gruppe for dem som går rundt og lider af en
Borderline personlighedsforstyrrelse,- også kaldet emotionel ustabil
personlighedsforstyrrelse.
Gruppen er tiltænkt dem som har fået diagnosen og har brug for at dele gode
og dårlige erfaringer med andre, den er for dem som har brug for at snakke
med ligesindede. Jeg tror på at vi sammen kan blive stærkere og hurtigere
raske - vi skal bare støtte og bakke hinanden op.

Hvis man ønsker at blive medlem skal man gå ind på denne side:

Jeg håber at nogen af jer derude, som lider af sygdommen, har lyst til at
deltage.

Kærlig Hilsen Helle