online sorggrupper...
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-04-05 08:19

Jeg skriver denne henvendelse på vejne af en venindes mor..

Hun har været enke i 5 år, men har endnu ikke fået bearbejdet sorgen, og
søger gerne en online gruppe, hvor hun kan dele sin sorg og møde
ligesindede...

er der nogen der kan hjælpe?

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 27-04-05 09:12

Mit umiddelbare bud er: http://www.mindet.dk/Links/Selvhjaelp.asp

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Birgitte

Dato : 14-06-05 22:32

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hun har været enke i 5 år, men har endnu ikke fået bearbejdet sorgen, og
> søger gerne en online gruppe, hvor hun kan dele sin sorg og møde

Hej Sabina

Fandt du frem til en online gruppe, der kunne hjælpe din venindes mor ?
Jeg spørger fordi jeg selv lige har mistet min mand.
Jeg har ledt på nettet efter en egnet gruppe, uden resultat.

KH
Birgitte

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 14-06-05 22:45

Birgitte wrote:
> [...]
> ? Jeg spørger fordi jeg selv lige har mistet min mand.
> Jeg har ledt på nettet efter en egnet gruppe, uden resultat.

Hej Birgitte..

Nej jeg fandt desværre ikke frem til et sådant sted... måske var det oplagt
for nogle at lave engang når man har overskuddet.....

jeg er ked af at høre med din mand :(