Problemer med at kunne printe i wi
Fra : Bent Nielsen

Dato : 26-04-05 19:37

Hi

Til dem, der skulle have problemmer med, at printer fra windows 98/XP
på en printer som er tilsluttet OS2/eCS.

Opret en printer port i windows LPT2.DOS
(windows fortæller det er en ukendt lokalport) men det betyder ikke at
det ikke virker.
Hvis windows altid fortæller, at den printer som den godt kan se er
ofline, så er dette en brugbar løsning.

Tilslut LPT2 til den \\server\printer og så kan det virke.

Denne løsning har jeg fået hjælp til at Knud på en OS2 irc channel.

Har testet det med 98 og XP og en HP Coler 2550L printer tilslutter OS2/eCS

Fra : Knud

Dato : 27-04-05 07:02

Bent Nielsen wrote:
> Hi
>

> Denne løsning har jeg fået hjælp til at Knud på en OS2 irc channel.

Bare for retfærdighede skyld...

Jeg har "opfundet" løsningen men fundet den via google.

Knud

Fra : Knud

Dato : 27-04-05 11:45

Knud wrote:

Øhh..kniber lidt med fingerne/tasterne...

Jeg har IKKE "opfundet" løsningen men fundet den via google.

Knud