PointerPack
Fra : Peter Jespersen

Dato : 21-04-05 17:19

Hola

Jeg fandt lige på at installere Pointerpack under eCS 1.2, som man jo
normalt konfigurerer via Mouse system Setup objektet. Men jeg er kommet
for skade at installere AMouse, og jeg har lige set at det ikke er muligt
at konfigurere pointere derigennem. Findes der en alternativ måde at
konfigurere sin musse-fidus på ??

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
SAILING is a BLOW JOB

Fra : Allan

Dato : 22-04-05 00:56

On Thu, 21 Apr 2005 14:19:23 UTC, "Peter Jespersen" <flywheel@tiscali.ddk> wrote:

> [...]
> for skade at installere AMouse, og jeg har lige set at det ikke er muligt
> at konfigurere pointere derigennem. Findes der en alternativ måde at

Har du mistet dit normale musse object ?
Det skete i hvert fald for mig - jeg ved ikke, om det er Amouse, der kommer
til at slette det.
XWP kan gendanne det normale musse object.

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 07-05-05 21:02

On 22 Apr 2005 01:55:58 +0200, Allan wrote:

>Har du mistet dit normale musse object ?

Jepper...

>Det skete i hvert fald for mig - jeg ved ikke, om det er Amouse, der kommer
>til at slette det.
>XWP kan gendanne det normale musse object.

Kan eWP også og i bekræftende fald hvordan ?

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Who's General Failure & why's he reading my disk?

Fra : Allan

Dato : 10-05-05 02:26

On Sat, 7 May 2005 18:01:41 UTC, "Peter Jespersen" <flywheel@tiscali.ddk> wrote:

> Jepper...

> Kan eWP også og i bekræftende fald hvordan ?

Tror jeg ikke, den feature er vist udeladt.
Alternativt kan du prøve ORC150.ZIP fra Hobbes

Fra : Peter Jespersen

Dato : 12-05-05 22:42

<snip>

>Tror jeg ikke, den feature er vist udeladt.

Anede mig

>Alternativt kan du prøve ORC150.ZIP fra Hobbes

Den prøver jeg, smukt - takker

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
New Mail not found. Start whine-pout sequence? (Y/N)

Fra : Bent Nielsen

Dato : 22-04-05 10:13

Peter Jespersen wrote:
> Hola
>
> Jeg fandt lige på at installere Pointerpack under eCS 1.2, som man jo
> normalt konfigurerer via Mouse system Setup objektet. Men jeg er kommet
> for skade at installere AMouse,

Ja jeg oplevede også at Amouse ikke kun var lykken hele vejen.

Det samme gælder for IBM mouse driver 10.152, den fukker totalt på min
PC. Så jeg er tilbage på 10.129 som også virker helt fint, dog kunne jeg
godt tænke mig at det var muligt at øge musen hastighed ved brug at
nogle mus.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 07-05-05 21:01

On Fri, 22 Apr 2005 11:12:31 +0200, Bent Nielsen wrote:

<snip>

> [...]
>PC. Så jeg er tilbage på 10.129 som også virker helt fint, dog kunne jeg
>godt tænke mig at det var muligt at øge musen hastighed ved brug at

10.152 problemerne kender jeg ganske godt - synes dog stadig at Amouse er
lykken

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
"... the god of lies?" - Vash "They meant it affectionately." - Q