(Golf) Hvor finder man billige golfhandske~
Fra : mullerman

Dato : 18-04-05 21:25

Hej Ng

Jeg er interesseret i at købe ca 3-5 stk golfhandsker af samme mærke.
Jeg er interesseret i Mizunu eller Titleist's topmodeller i læder, men hvor
finder jeg disse handsler billigt? Mizunus koster 149 og nikes koster ca
189,-

Jeg er ligeglad om det er en butik eller en hjemmeside i anbefaler.

Men det må da kunne skaffes billigt.

Martin

Fra : Jakob M

Dato : 20-04-05 16:14

> [...]
> ca 189,-
>
> Jeg er ligeglad om det er en butik eller en hjemmeside i anbefaler.

Tror du får svært ved at finde dem billigere. Som mange andre mærkevarer er
der ikke meget konkurrence, da forhandleren indirekte ikke vil have sine
dyre produkter på tilbud.
Hvis du skal udenlands kan du måske finde dem billigere.

Mvh
Jakob