Butik med golfudstyr i storkøbenhavn.
Fra : usenet@kikobu.com

Dato : 13-04-05 14:46

Hej,

Jeg vil give en ven en putter og lidt golf småting i gave, hvor
i/omkring Kbh. er der en golfbutik? Jeg gik forgæves i Illum og
Magasin.

Mvh.

Morten

Fra : Jim

Dato : 13-04-05 15:22

<usenet@kikobu.com> skrev i en meddelelse

Hej,

Jeg vil give en ven en putter og lidt golf småting i gave, hvor
i/omkring Kbh. er der en golfbutik? Jeg gik forgæves i Illum og
Magasin.

Et bragende godt spørgsmål.
Jeg skal nemlig også ud og lede efter lidt golfudstyr.
Og der skulle vist være en pro-shop i det Kjøwenhavnske.

Jeg vil søge efter proshop på Krak.

J.

Fra : clm1978

Dato : 13-04-05 15:32

Der ligger en golfshop i Bredgade 21, der kalder sig for GolfOutlet -
ifølge deres reklamer skulle der være gode penge at spare!
Det ville jeg da prøve. Ellers er der også en shop ude i Copenhagen
Indoor Golf Center ude i Jubii-Hallen.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jim

Dato : 13-04-05 15:52

"clm1978" <clm1978.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ifølge deres reklamer skulle der være gode penge at spare!
> Det ville jeg da prøve. Ellers er der også en shop ude i Copenhagen

Jubii-Hallen?
Den har jeg aldrig hørt om.
Og den ligger hvor?

Fra : Jakob M

Dato : 14-04-05 10:15

> Jubii-Hallen?
> Den har jeg aldrig hørt om.
> Og den ligger hvor?

Det er bare den gamle B&W hal der har fået nyt navn
http://www.jubiihallen.dk/default.aspx?jcs=8b8433705a6a472d9b0413eec257b7a4

Mvh
Jakob

Fra : Jim

Dato : 15-04-05 07:53

"Jakob M" <smoelf@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er bare den gamle B&W hal der har fået nyt navn
> http://www.jubiihallen.dk/default.aspx?jcs=8b8433705a6a472d9b0413eec257b7a4

Ok, så blev jeg så oplyst. Takker.

Fra : Jakob M

Dato : 14-04-05 10:12

>Jeg vil give en ven en putter og lidt golf småting i gave, hvor
>i/omkring Kbh. er der en golfbutik? Jeg gik forgæves i Illum og
>Magasin.

Nu skriver du ikke hvilken prisklasse du er i, eller hvor i Kjøvenhavnstrup
du hænger ud ?. Der er masser af muligheder, alle klubber har en proshop, du
kan finde en liste over klubber her : http://www.dgu.org/klubber . Generelt
får du god rådgivning i klubbernes proshopper, da du som regel kan få fat i
en PGA uddannet pro, men priserne er som regel også i den dyre ende.
Ellers er der Supergolf i Greve og Birkerød
http://www.supergolf.dk/index.php?id=adresser
Teestedet i Hørsholm http://shop.teestedet.dk/
Og sikkert andre du kan finde via Krak.dk eller Google.

Mvh
Jakob