Rollespilsterninger i metal, købes hvor??
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 12-04-05 23:42

Kære Gruppe

Jeg har en lille forespørgsel som jeg håber at i kan hjælpe mig med.

Jeg går nemlig og leder efter steder, både online og lokalt her i DK
hvor at man kan købe rollespilterninger i metal. Her tænker jeg specifik
på de der sæt bestående af 7 terninger, samt enkelte løse.

Men er der nogle af jer herinde der kender steder hvor at man kan købe
metal rollespils terninger både som hele sæt men hvor at der også er
mulighed for at købe løse terninger

Umiddelbart er jeg ude efter terninger i stål, aluminium samt titanium,
Andre metaller er dog også meget velkomne :)

På forhånd tak for hjælpen og mange rollespilshilsner.
Flemming Jacobsen

Fra : N/A

Dato : 17-04-05 23:37

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 17-04-05 23:37

On 13 Apr 2005 11:06:48 +0200, torbenm@diku.dk (Torben Ægidius Mogensen)
wrote:

>Jeg har set nogle i Faraos Cigarer en gang. Fantask er også en
>mulighed. Jeg fandt følgende onlinebutikker med Google:
>
>http://www.greathallgames.com/aacc/adice/adicemw.html
>http://darkelf.bizhosting.com/gemstone_dice.html
>http://dicepool.com/catalog/index.php?cPath=101&osCsid=ab6c2639812e9f2aa33671dfdb3a1398
>
>Du kan sikkert selv finde flere

>Jeg har ikke set aluminium og titanium, men der er terninger af stål
>og kobber på ovenstående sider.

Nogle der kender andre sites?
Flemming Jacobsen

Fra : EVoL

Dato : 19-04-05 18:25

http://www.crystalcaste.com/

Har nogle fede terninger! Også i metal ;)

-e.

Fra : Kuruderu

Dato : 09-05-05 14:24

> [...]
> Andre metaller er dog også meget velkomne :)
>
> På forhånd tak for hjælpen og mange rollespilshilsner.

Sønderjyllands Antikvariat i Sønderborg har lige haft 2 sæt "Full Size"
Terningsæt i metal. 1 i "sølv" og 1 i "guld" de koster 199.-
Jeg er sikker på at du kan få dem til at sende dig et sæt.

Mvh

Kuruderu