Timeout på DBI
Fra : Jimmy

Dato : 12-04-05 09:22

Hej

Jeg tilgår en MySQL database via DBI.
Når databasen er nede går der op imod fem minutter før Perl melder tilbage,
at den ikke kan opnå en forbindelse.

Jeg så gerne at den gjorde det væsentligt tidligere, men hvordan angiver man
en timeout?

Mvh
Jimmy

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 12-04-05 13:03

http://search.cpan.org/~jwied/Msql-Mysql-modules-1.2219/mysql/lib/DBD/mysql.pm#Class_Methods

--
Andreas
Og undskyld for det tomme indlæg til dem af jer der får det læst inden

Fra : Jimmy

Dato : 12-04-05 13:43

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> wrote in message

http://search.cpan.org/~jwied/Msql-Mysql-modules-1.2219/mysql/lib/DBD/mysql.