Multiprosessor
Fra : John Faurholt

Dato : 06-04-05 13:17

Jeg har arvet en maskine med dual board. Jeg kunne godt tænke mig at
udnytte den, men har aldrig helt fattet hvordan det hænger sammen, er
det en hel os2 pakke man skal have eller er det et modul, og i så fald,
kan dette så bruges både til server og klient ??

Fra : Allan

Dato : 07-04-05 05:17

On Wed, 6 Apr 2005 12:16:55 UTC, John Faurholt <john@jfmoulding.dk> wrote:

> [...]
> det en hel os2 pakke man skal have eller er det et modul, og i så fald,
> kan dette så bruges både til server og klient ??

Multiprocessor er kun understøttet af Warp Server (WSEB) eller eComStation Pro.
Begge dele er en bekostelig affære.

I praksis er det kun nogle få filer der skal til. i forhold til en ny Warp eller eCS.

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Peter Volsted

Dato : 07-04-05 07:16

hi

> [...]
> Begge dele er en bekostelig affære.
>
> I praksis er det kun nogle få filer der skal til. i forhold til en ny Warp eller eCS.

Bob Eager har på <http://www.tavi.co.uk/os2pages/smpmcp.html>
fornuftigt lydende noter om SMP på den ofte oversete MCP-udgave, og
antyder , at de osse vil virke på W4FP15. Jeg har ikke afprøvet.

--
good luck

peter