[Golf] - hvem vinder Masters ?
Fra : Jakob M

Dato : 05-04-05 12:23

Så er der kun 2 dage til årets første og største major. Jeg tror ikke
Mickelson kan gøre det igen, statistikken er ham også imod, meget få
spillere har vundet 2 i træk.
Jeg har sat mine penge på Olazabal. Han spiller altid godt på Augusta, han
var også med helt fremme i weekenden og så giver han pengene 40 gange igen.
Uanset hvem der vinder går vi en spændende weekend i møde

Mvh
Jakob

Fra : Niels-Jørgen Østerby

Dato : 05-04-05 18:03

Jakob M wrote:
> Jeg har sat mine penge på Olazabal. Han spiller altid godt på Augusta, han
> var også med helt fremme i weekenden og så giver han pengene 40 gange igen.

Ikke noget dumt væddemål til de odds!
Mit bud på en top 5:

David Toms
Ernie Els
Tiger Woods
Mike Weir
Thomas Bjørn (man er vel patriot)

--
Øster

Fra : Jakob M

Dato : 05-04-05 19:00

> Ikke noget dumt væddemål til de odds!

Det var også det jeg tænkte .

> Mit bud på en top 5:
>
> David Toms
> Ernie Els
> Tiger Woods
> Mike Weir
> Thomas Bjørn (man er vel patriot)

Har du ikke glemt Vijay Singh ?. Han plejer da nok at holde sig til når det
gælder.

Mvh
Jakob

Fra : Niels-Jørgen Østerby

Dato : 05-04-05 19:26

Jakob M wrote:
> Har du ikke glemt Vijay Singh ?. Han plejer da nok at holde sig til når det
> gælder.

Jeg har ikke glemt ham, jeg tror bare ikke, han slår til i denne weekend.

--
Øster

Fra : Jakob M

Dato : 06-04-05 15:44

"Niels-Jørgen Østerby" <oesterby@SLETesenet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke glemt ham, jeg tror bare ikke, han slår til i denne weekend.

Vi får se. Bjørnen skal spille med Olazabal og Leonard. Lad os håbe de kan
inspirere hinanden til en god score.

Mvh
Jakob

Fra : mullerman

Dato : 07-04-05 18:20

Joo, men ikke så meget at man tror på at han spiller sig i top 5.

> Har du ikke glemt Vijay Singh ?. Han plejer da nok at holde sig til når
> det gælder.

Vijay er min favorit til titlen... Han har jo gang i endnu en vanvittig
sæson

Martin