Pulsur igen - nyt formål
Fra : Frank Nørvig

Dato : 05-04-05 10:56

Hejsa,

Jeg kan se at der for nyeligt at spurgt vedr. pulsur, men det var i
forbindelse med vægttab og generel fitness.

Jeg besluttet mig for at begynde at løbetræne for at komme i bedre
form/kondition og har derfor købt mig et par gode løbesko, men ville
også meget gerne kunne holde øje med min puls og forhåbentligt også mit
fremskridt.

Jeg har kigget en del på Polar ure, bla. Polar F6. Men ifølge Polar's
egen hjemmeside, anbefaler de S-serien til løbetræning og det er jo en
lidt anden prisklasse.

Jeg kunne godt tænke mig at kunne overføre mine resultater (puls og
lign) til min PC og følge med i fremskridtet derpå. Så vidt jeg kan se,
kan det lade sig gøre med F6'eren men jeg er i tvivl om der findes
software til det.

Nogen gode idéer/tips?

Mvh Frank

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 12-04-05 09:50

Hej

Frank Nørvig wrote:
> Nogen gode idéer/tips?

F-serien er til fitness, S-serien er til den mere seriøse løber.

Jeg har selv et S210 og kan kun anbefale det. Det har ikke PC-link, men
det savner jeg nu heller ikke. Jeg taster selv oplysningerne ind på
http://www.motionsdagbogen.dk og ser derigennem min udvikling.

Så vidt jeg kan se så har F6'eren ikke har mulighed for at lægge
træningsprofiler ind, fitnesstest og mellemtider. Så basalt set de
funktioner som er nyttige og brugbare når løbet bliver lidt mere
avanceret end bare en løbetur mangler i F6'eren.

Jeg kan ellers anbefale, at du tager en smut forbi http://www.dourun.dk
hvor der ikke findes andet end løbere. Du kan også købe pulsure igennem
sitet og ellers kan http://www.pulsure.dk anbefales.