Hvor mange tlf. på en NTAB ?
Fra : Ukendt

Dato : 26-03-05 10:34

Hej igen.

På min nuværende installation, med en "gammel" Siemens Euro NTBA bruger jeg
min Eicon Diva til de analoge telefoner.
Jeg har "hele huset" (som består af en del stik, men kun 2 telefoner og en
tlf. svarer tilsluttet) på den ene port og en enkelt telefon på den anden
port.
Det fungerer fint og har gjort det i nogle år efterhånden.
Nu skal jeg have byttet min NT til en NTAB, og ville lige høre om den kan
trække samme tilslutning ?

Mvh. Per Olsen.

Fra : Cubus

Dato : 26-03-05 15:21

"Per Olsen" <per.olsen snabel-a post3.tele.dk> skrev

> [...]
> Det fungerer fint og har gjort det i nogle år efterhånden.
> Nu skal jeg have byttet min NT til en NTAB, og ville lige høre om den kan

Ingen problemer der, der regnes med 3 telefoner pr port. Læs evt manualen:

http://download.tdconline.dk/pub/tdc/privat/samlede_loesninger/isdn/pdf/2153_ISDN_Brugervejledning_t.pdf

--
Cubus
http://cubus-adsl.dk/