HERBALIFE
Fra : Den Fredselskende So~

Dato : 24-03-05 22:09

Er der nogen i gruppen , som kender noget til produkterne og evt.
forretningskonceptet fra HERBALIFE ?

pejmh

Fra : GB

Dato : 28-03-05 19:44

"Den Fredselskende Soldat" <fred@soldat.invalid> skrev i meddelelsen

> Er der nogen i gruppen , som kender noget til produkterne og evt.
> forretningskonceptet fra HERBALIFE ?

Søg på Google. Eller henvend dig til en, som forhandler det, men ikke her i
gruppen.

Forretningskonceptet er ekstremt off-topic her, ligesom man heller ikke
fokuserer på en enkelt produktlinje, som ligner utallige andre.

--
"Propaganda does not deceive people; it merely
helps them to deceive themselves." Eric Hoffer

Fra : Den Fredselskende So~

Dato : 13-04-05 10:38

"GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Forretningskonceptet er ekstremt off-topic her, ligesom man heller ikke
> fokuserer på en enkelt produktlinje, som ligner utallige andre.

Når jeg henvender mig i denne gruppe, er det fordi at Harbalife markedsføres
som et bredtfavnende produkt, som et alternativ til den traditionelle
medicin, specielt mod rheumatiske lidelser, ligesom det også anvendes mod
bullimi og mindsandten også mod anoreksia. Derfor mener jeg at mit tidligere
indlæg vedrørende Herbalife er on-topic her i gruppen.

/soldaten

Fra : G B

Dato : 13-04-05 13:30

> mener jeg at mit tidligere indlæg vedrørende Herbalife er on-topic her
> i gruppen.

Det ville skam være helt fint, hvis du ville diskutere de enkelte
lægeplanter og vitaminers virkninger på et mere abstrakt niveau (altså
uden at nævne et bestemt firmanavn), men da serien kun kan købes via
underforhandlere, og ikke er tilgængeligt i ethvert apotek eller matas,
er dette ikke stedet at reklamere/anbefale. Det gør man i
dk.marked.*-grupperne. Ellers bliver gruppen oversvømmet af MLM'ere, som
vil promovere sine egne små forretninger.

Bemærk: Jeg tager ikke stilling til, om det er gode produkter eller ej.

Jeg XFUT'er lige til netiketten, så kan vi diskutere videre der.

GB

Fra : Soeren

Dato : 13-04-05 13:54

G B wrote:
> [...]
> uden at nævne et bestemt firmanavn), men da serien kun kan købes via
> underforhandlere, og ikke er tilgængeligt i ethvert apotek eller

men Føtex de forhandler aloe vera produkter, billigt

Soeren.

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : G B

Dato : 13-04-05 20:38

"Soeren" <SoerenA@soeren.dk> skrev i meddelelsen news:425d15e2$0$67262
$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> men Føtex de forhandler aloe vera produkter, billigt

Næppe FLP's, vel? Og hvordan er standarden? :-|

Aloe er bedst direkte fra planten, som iøvrigt er meget nem at dyrke - selv
i urtepotter.

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen

Fra : Soeren

Dato : 13-04-05 21:42

G B wrote:
> "Soeren" <SoerenA@soeren.dk> skrev i meddelelsen news:425d15e2$0$67262
> $157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> Næppe FLP's, vel? Og hvordan er standarden? :-|

jeg kender ikke noget til standarden, så bare at de forhandlede aloe vera
produkter, en dunk ca 90 kr

> Aloe er bedst direkte fra planten, som iøvrigt er meget nem at dyrke
> - selv i urtepotter.

Hvad er den igrunden god for?
Jeg købte engang aloe vera til at drikke på en helsemesse, men jeg må være
usædvanlig sund, da jeg overhovedet ikke kunne mærke nogen virkninger.

mvh

Fra : G B

Dato : 14-04-05 10:31

> Hvad er den igrunden god for?

Til at smøre på solskoldninger og lette 1. grads forbrændinger
(selvfølgelig efter man har skyllet med vand).

Skrællen indeholder desuden et stof, som bruges i afføringsmidler.

Fra : Timo Jensen

Dato : 25-04-05 14:41

"G B" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Næppe FLP's, vel? Og hvordan er standarden? :-|
>
> Aloe er bedst direkte fra planten, som iøvrigt er meget nem at dyrke - selv
Hvad sker der hvis man spiser 30 ml rå hjemmedyrket plante om dagen?

--
Timo Jensen. Aloe-Shop Danmark http://www.drikkegel.dk
Aloe Vera debat for alle http://62.243.201.230/forum

Fra : G B

Dato : 26-04-05 01:17

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad sker der hvis man spiser 30 ml rå hjemmedyrket plante om dagen?

Med eller uden bundle-sheath-celler?

Fra : Timo Jensen

Dato : 03-07-05 01:09

"G B" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> "Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> skrev i meddelelsen

> Med eller uden bundle-sheath-celler?
Urenset og rå!
Kan du iøvrigt selv rense gelen godt nok? (godt nok = mindre end 0.1 ppm
Aloin/L)

--
Timo Jensen. Aloe-Shop Danmark http://shop.drikkegel.dk/
Aloe Vera debat for alle http://62.243.201.230/forum

Fra : Den Fredselskende So~

Dato : 18-04-05 14:06

Naturligvis vil jeg da diskutere de enkelte lægeplanter og deres alternative
"virkning" , men at diskutere dem på et abstrakt niveau, hvor ikke firmanavn
indgår kan jeg ikke love dig - men, jeg skal dog bestræbe mig herpå.

Skal vi lægge ud med : Echinacea Purpurea- /med:f.eks Echinamin også kaldet
Rød Solhat.
Mit spørgsmål er så: om man med held kan anvende denne "lægeplante" mod
sygdommen: Kronisk Obstruktiv Lungesygdom, KOL.
Echinacea Purpurea er jo lanceret som et effektivt middel mod f.eks
infektioner og skulle ydermere gavne ved at styrke immunsystemet og ligeså
også fremme dets arbejde. Et eksempel: stoffet stimulerer dannelsen af
flere, større og stærkere makrofager med større ædelyst, som er i stand til
at eliminere en infektion temmelig hurtigt - også sådan at infektionen har
vanskelig ved at slå igennem.
Min teori om sygdommen KOL er at mange ubehandlede infektioner nedbryder
forsvarsmekanismen og at der ødelægges for meget væv, som ikke kan
gendannes. Tobaksrygning kan man selvfølgelig ikke se bort fra , hvis man
skal vurderer en sygdomsrisiko i.f. med lungesygdomme.

med venlig forårshilsen
soldaten

Fra : Løkke Lindkvist Niel~

Dato : 12-04-05 08:20

hej
jeg vil bare råde dig til at holde dig væk, fra Herbalife det
noget arrigt skidt fra enden til anden
men det bare min mening

Fra : Den Fredselskende So~

Dato : 12-04-05 10:22

"Løkke Lindkvist Nielsen (slet 0P7JH)" <adamogdavid@0P7JHmail.tele.dk> skrev
i en meddelelse news:11132905930.419889189592425@dtext.news.tele.dk...
> hej
> jeg vil bare råde dig til at holde dig væk, fra Herbalife det
> noget arrigt skidt fra enden til anden
> men det bare min mening

> Hej Løkke!

Tak for advarslen, men jeg er nu ikke interesseret i, hverken produkterne
eller salgskonceptet, men blot nysgerrig med hensyn til udbredelsen af dette
alternative "tilbud". For mig at se er der blot tale om produkter, som
ligner så meget andet og egentlig stemmer dårligt overens med den officielle
lipidsænkende kostplan - udarbejdet af Kommunehospitalet.
Egentlig tror jeg bare at selve salgskonceptet er en pyramide -og at det kan
være nødvendigt at advarer andre om dette.

Kan det virkelig passe at der her i gruppen ikke er flere, som har kendskab
til HERBALIFE og tør være med i en sober
debat herom.

venlig hilsen
den fredselskende soldat
fred@soldat.invalid

Fra : Timo Jensen

Dato : 12-04-05 12:33

> Kan det virkelig passe at der her i gruppen ikke er flere, som har kendskab
> til HERBALIFE og tør være med i en sober
> debat herom.
Der er ikke mange her i gruppen der er interesseret i en sober debat om
helseprodukter der sælges privat.
Prøv i direkte-salg.erhverv.dk

Fra : Poul-Erik Hansen

Dato : 18-04-05 23:13

Aloe Vera kan da ikke være noget for sundhedsbevidste mennesker. Hvis man
ser på indholdet i .eksempelvis shampooen indeholder den f.eks
ethyl/isobutyl- og propylparaben. Kan du forklarer, hvad det skulle være
godt for ?.
PEH

Fra : Leon 2100

Dato : 19-04-05 14:48

Poul-Erik Hansen wrote:
> [...]
> ser på indholdet i eksempelvis shampooen indeholder den f.eks
> ethyl/isobutyl- og propylparaben. Kan du forklare, hvad det skulle være

Konservering

Mvh. Leon

Fra : G B

Dato : 19-04-05 17:57

Leon 2100 <invalid@nospam.dk> skrev i meddelelsen

> Konservering

http://www.aktiveforbrugere.dk/natusan/paraben_fakta.htm

GB

Fra : Poul-Erik Hansen

Dato : 20-04-05 22:26

Tak for henvisningen - den er både sober og brugbar. Du kan jo sagtens
bidrage med noget fornuftigt i denne her tråd/debat og tak for det.
PEH

Fra : G B

Dato : 21-04-05 00:07

"Poul-Erik Hansen" <peh@FJERNmknet.dk> skrev i meddelelsen news:4266c8e4$0
$79460$14726298@news.sunsite.dk:

> Tak for henvisningen - den er både sober og brugbar. Du kan jo sagtens
> bidrage med noget fornuftigt i denne her tråd/debat og tak for det.

Det kan du også. Fint nok.

Men derfor er jeg alligevel utroligt på dupperne overfor forsøg på
markedsføring her i gruppen. Det er ikke det, den er lavet til, den er
lavet til at vi kan hjælpe hinanden uden at reklamere for egen business.

Fra : Poul-Erik Hansen

Dato : 21-04-05 19:02

Helt enig - markedsføring er ikke heldigt her, men må jeg så understrege at
jeg intet-absolut intet har med Herbalife at gøre, men jeg har kendskab til
nogen, der har brugt megen tid og mange penge på det. Det er ikke min
buisness, idet jeg fokusere mere på virkningen af div. medicinske stoffer
end på markedsføringen af div. tvivlssomme alternative produkter.
vh - soldaten

Fra : Poul-Erik Hansen

Dato : 20-04-05 22:22

Jo da, men hvad med udtørring og irritation af huden ?.
PEH

Fra : Timo Jensen

Dato : 25-04-05 14:54

"Poul-Erik Hansen" <peh@FJERNmknet.dk> wrote in message
> Jo da, men hvad med udtørring og irritation af huden ?.
Det er Aloe Vera godt imod.

Fra : G B

Dato : 26-04-05 01:18

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> skrev i meddelelsen news:426cf682
$0$270$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Det er Aloe Vera godt imod.

Det er nemlig rigtigt.

GB

Fra : Timo Jensen

Dato : 25-04-05 14:54

> [...]
> ser på indholdet i .eksempelvis shampooen indeholder den f.eks
> ethyl/isobutyl- og propylparaben. Kan du forklarer, hvad det skulle være
Jeg har ikke en shampoo ved hånden (anvender shampoo mod arveligt hårtab for
tiden), men i "wellness bath" er er ikke de nævnte stoffer, kun Ethylparaben,
som er tilsat for konservering. Hvis der findes alternativer der kan give den af
EU krævede holdbarhed, så tror jeg disse forslag er velkomne hos producenten.

Hvad angår parabener i solprodukter:
Læs mere på www.mst.dk søg på sol.

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 05-05-05 06:24

"Den Fredselskende Soldat" skrev i en meddelelse
..

> Kan det virkelig passe at der her i gruppen ikke er flere, som har
kendskab
> til HERBALIFE og tør være med i en sober
> debat herom.

Det kan ikke passe, at der ikke er en hel masse, som har kendskab til
det. Men det kan nok passe at de føler, det er håbløst at starte en
lille debat, lade den køre med interessante udsagn fra erfarne brugere
og såslut og videre til andre debatter.

Sådan får det ikke lov til at være i denne gruppe. At du betaler til en
udbyder for at kunne bruge grupperne til en hyggelig og informerende
snak - det er ligesom en by i Rusland i denne gruppe. Men Herbalife er
et pulver, der indeholder en mængde mineraler og vitaminer, og når man
tager det f.eks. som morgenmad et stykke tid, ja så har man da undgået
kalorier men fået alle mulige stoffer, din organisme har brug for. Bare
sådan!

r.

Fra : G B

Dato : 05-05-05 14:27

"Ruth Nielsen" <cfs29093a@post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Sådan får det ikke lov til at være i denne gruppe. At du betaler til en
> udbyder for at kunne bruge grupperne til en hyggelig og informerende
> snak - det er ligesom en by i Rusland i denne gruppe. Men Herbalife er

Reklamer er imod fundatsen i denne gruppe. Slut, prut, finale.

Fra : G B

Dato : 05-05-05 15:38

G B <nonono@nospam.invalid> skrev i meddelelsen news:427a1f19$0$280
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Reklamer er imod fundatsen i denne gruppe. Slut, prut, finale.

PS:

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.helbred.behandling.alternativ

Fra : Rado

Dato : 05-05-05 18:15

On 05 May 2005 13:26:49 GMT, G B <nonono@nospam.invalid> wrote:

>"Ruth Nielsen" <cfs29093a@post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

>Reklamer er imod fundatsen i denne gruppe. Slut, prut, finale.

Men indirekte reklamering som her er OK:

--------------

Jeg har fået tilbud om at være med til at promovere nogle virkelig
seriøse plantepræparater med meget høj kvalitiet. Hvis jeg "comitter"
mig selv til disse produkter (som jeg naturligvis vil lægge meget vægt
på), vil jeg fremover blive ved med at formidle plantemedicinsk
oplysning som altid. Vil dette i jeres øjne gå ud over min
troværdighed? Jeg vil ligesom alle andre drage en fordel ud af nettet
- min baggrund er flere års gratis undervisning. Det kan man ikke få
smør på brødet af..... Bliver jeg "useriøs" af at comitte mig til et
bestemt selskab, som jeg har valgt pga deres meget høje faglige
standard?

Jeg er i tvivl, giv mig en tilbagemelding.

Georg Borchorst
arcana@danbbs.dk
http://www.danbbs.dk/~arcana

----------

Du får lige et stykke om planten fra min bog (© GB pg Forlaget
Klitrose):

-------

Den anden artiklel fra DADL handler om risici ved indtagelse af
naturmidler generelt. Fint nok. Dette emne er også dækket i min bog
Urter og Urtemedicin fra 1990.

----

Her er et klip fra min bog Urter og Urtemedicin:

---

Nu bliver du krævende, men OK, her er referencerne fra min bog "Urter
og Urtemedicin" (Klitrose 1990) :

----

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : G B

Dato : 05-05-05 19:26

Rado <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Men indirekte reklamering som her er OK:

Herregud - jeg sælger måske 25 bøger om året, og desuden kan de lånes
gratis på biblioteket, så den kommercielle vinkel kan du sgu ikke komme med
overfor mig. Jeg sælger ikke "produkter".

Fra : Dannydan

Dato : 06-05-05 09:07

> [...]
> med
> overfor mig. Jeg sælger ikke "produkter".

Tak for dit reklameindslag.
Hvor meget får du egentligt pr udlånt bog ?

Hilsen Danny

Fra : G B

Dato : 06-05-05 09:27

"Dannydan" <dannydan@intet.dk> skrev i meddelelsen news:2BFee.23$PN6.16
@news.get2net.dk:

> Tak for dit reklameindslag.

Hvis jeg ikke skriver, at det er fra min bog, vil der straks være nogen af
jer, som brokker sig over at jeg stjæler fra noget, andre har copyright på.

> Hvor meget får du egentligt pr udlånt bog ?

Ingenting - bibliotekspenge beregnes pr. hyldemeter, ikke efter
udlånsfrekvens.

Har du ellers noget?

Fra : Rado

Dato : 06-05-05 19:28

On 06 May 2005 08:27:15 GMT, G B <nonono@nospam.invalid> wrote:

> [...]
>jer, som brokker sig over at jeg stjæler fra noget, andre har copyright på.

Selvfølgelig, kildeangivelse skal der jo gerne til. Men det er jo her
dilemmaet kommer ind, når man selv har skrevet bogen. Så er der
pludselig personlige interesser involveret.

>Ingenting - bibliotekspenge beregnes pr. hyldemeter, ikke efter
>udlånsfrekvens.

Så din bog fylder ikke noget på hylden? :)

Fra : G B

Dato : 06-05-05 21:18

> Så din bog fylder ikke noget på hylden? :)

Jeg er meget godt tilfreds med mine årlige bibliotekspenge.
Hvor meget fylder dine bøger?

Fra : Rado

Dato : 07-05-05 17:53

On 06 May 2005 20:17:37 GMT, G B <nonono@nospam.invalid> wrote:

>Rado <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i meddelelsen

>Jeg er meget godt tilfreds med mine årlige bibliotekspenge.

Jeg jokede bare lidt med din formulering - du sagde at du fik betaling
pr. hyldemeter og at du ingenting fik. Så dine bøger kan da ikke fylde
ret meget (i alt fald ikke i bredden) ;)

>Hvor meget fylder dine bøger?

Jeg gider ikke rigtig skrive bøger - der er allerede skrevet 10 gange
flere bøger end der er brug for, om et hvilket som helst tænkeligt
emne. Spild af tid og kræfter efter min mening.

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 30-06-05 06:17

G B wrote:

> [...]
> flere bøger end der er brug for, om et hvilket som helst tænkeligt
> emne. Spild af tid og kræfter efter min mening.

Jamen i hver eneste generation fødes der da mennesker, som er mere
egnede tl at skrive end til at bygge broer, eller til at stå foran i et
tog og køre frem ad skinnerne hele dagen, ja bare som eksempler. Og
samtidig fødes også en hel del som er vilde efter at læse bøger, der
lige er udkommet - skrevet af nye forfattere med et nyt og aktuelt syn
på tingene.

Verdens bogsalg viser tydeligt at der er millioner der går ud og køber
bøger, som fortæller om f.eks. den nyeste forskning, den nyeste
opfattelse af de og de fænomener i den verden vi lever i her og nu.

Tonsvis af bøger bliver uaktuelle eller gammeldags, fordi der hele tiden
dukker ny viden op.

Jeg kender een, som altid henviser til naturlægen Axel O. Hansen og det
han nedskrev i 1950'erne. Det er også altsammen godt og udmærket, men op
gennem 1990'erne dukkede der hele tiden andre naturlæger frem med nye
opdagelser, kombineret med ældgammel viden - altsammen beskrevet så man
fik nogle helt andre ting at vide, som dem der skrev i 50'erne ikke
vidste.

Eet af de mest lysende eksempler må være Depak Chopras bog: "Livets
Videnskab".

Men det kommer jo igen an på, hvad der siger een noget. Det er helt
individuelt om man vil have mere viden ind via skønlitteratur,
faglitteratur eller noget helt tredie.

Ja ham jeg kender, som kun ønsker at tale om Axel O. han ønsker åbenbart
ikke at skaffe sig ny viden, mens andre ligefrem hungrer efter det. Alle
har lov at være som de er, men der skulle da gerne være nutidslitteratur
hele tiden, også for dem der i dag er 18 år. Og dem der i dag føler et
stort behov for at nedskrive deres tanker og give dem ud til folk, må jo
have samme ret til at gøre netop dét, som dem der levede for 50 år
siden. Det er i høj grad med til at skabe udvikling.

Ruth

Ruth

Fra : Rado

Dato : 06-05-05 19:20

On 05 May 2005 18:26:17 GMT, G B <nonono@nospam.invalid> wrote:

> [...]
>gratis på biblioteket, så den kommercielle vinkel kan du sgu ikke komme med
>overfor mig. Jeg sælger ikke "produkter".

Hvad der er produkter og hvad der ikke er findes der ikke nogen
entydig definition på. Er en behandling hos en healer et produkt?

Iøvrigt har jeg ikke noget imod at folk diskret reklamerer for deres
ting, når andre spørger om råd. Så det er sådan set ikke det jeg går
efter. Det er mere det at du hakker nådesløst ned på andre, når de gør
noget lignende. Hvilket produkt der er tale om, en bog eller en
behandlingsform eller aloe-vera eller whatever mener jeg ikke har
nogen betydning.

Hvis du mener at det der på den måde reklameres for er noget svindel,
så kan du jo bare råbe op og evt. komme med dokumentation for din
påstand (hvad du jo som regel også gør (råber op i alt fald ;) ).

Fra : G B

Dato : 06-05-05 19:30

> Hvad der er produkter og hvad der ikke er findes der ikke nogen
> entydig definition på. Er en behandling hos en healer et produkt?

Nej, men hvis man begynder at reklamere for specifikke klinikker, er det
reklame. Behandlingsform som sådan er det da helt fint at diskutere.

> [...]
> noget lignende. Hvilket produkt der er tale om, en bog eller en
> behandlingsform eller aloe-vera eller whatever mener jeg ikke har

Jamen, så holder jeg fremover op med at henvise til mine bøger. Jeg gør
det iøvrigt ikke af kommercielle årsager, men som kildehenvisning.

Hvis man vil reklamere for et bestemt produkt, fordi man selv sælger det,
kan man jo gøre det i email. Så er der ikke en kat der gør.

Jeg sætter xfut til dk.admin.netikette, da emnet hører til der, og
iøvrigt står det alle frit for at starte en OTD om ændring af fundatsen
for gruppen i news:dk.admin, hvis man synes at den trænger til det.

--
http://www.phyton.dk/urter
Med venlig hilsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-05-05 22:22

Den 06-05-05 20.19 skrev Rado følgende:

> [...]
> så kan du jo bare råbe op og evt. komme med dokumentation for din
> påstand (hvad du jo som regel også gør (råber op i alt fald ;) ).

Jeg er helt enig! (Rado, vågn op igen)

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Desktop Sidebar: Information at your fingertips.

Fra : G B

Dato : 07-05-05 00:23

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen news:427bdfff$0
$179$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Jeg er helt enig! (Rado, vågn op igen)

Jamen Rado er efter min mening ærligt interesseret i debat og oplysning.
Problemet er bare, at hvis ikke der var nogen som "legede netbetjent" i
lige præcis denne gruppe, ville den ende som de to sidste reklamesider i
"UFO-nyt". Og det synes jeg ville være synd. Men bland jer - lav en OTD.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-05-05 05:02

Den 07-05-05 01.22 skrev G B følgende:

> Jamen Rado er efter min mening ærligt interesseret i debat og oplysning.

Vi har haft nogle voldsomme debatter - derfor kunne det godt komme som
et chok, at vi for første gang er enige om noget her i gruppen.

> Problemet er bare, at hvis ikke der var nogen som "legede netbetjent" i
> lige præcis denne gruppe, ville den ende som de to sidste reklamesider i
> "UFO-nyt". Og det synes jeg ville være synd. Men bland jer - lav en OTD.

Der er ingen grund til at lave en OTD. Der eksisterer allerede en
fundats for denne gruppe, det er bare dig, der tolker den forkert.

"Køb/salg og uopfordrede reklamer er ikke tilladte (der henvises til en
relevant dk.marked-gruppe)".

Læg mærke til ordet "uopfordrede".

Jeg har sat XFUT til netikettegruppen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sæt de små grå hjerneceller i sving i en gratis udgave af

Fra : Rado

Dato : 07-05-05 17:53

On Fri, 06 May 2005 23:21:30 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Jeg er helt enig! (Rado, vågn op igen)

Jeg er ved at komme mig over chocket... ;)

Fra : Timo Jensen

Dato : 03-07-05 01:05

> [...]
> gratis på biblioteket, så den kommercielle vinkel kan du sgu ikke komme med
> overfor mig. Jeg sælger ikke "produkter".
Hvor stor en omsætning er acceptabel? Gerne i DKr,-

Fra : Thanh Nhi Nguyen

Dato : 03-06-05 20:19

Hej.
Jeg har selv prøvet Herbalife og blev også forhandler, hvilket var den
største fejl jeg har lavet nogensinde. De er kun ude efter at slge, så de
kan tjene penge!

Men nu skal vi jo tale om deres produkter og virkning. Jeg synes de virkede
fint på mig og min kæreste. Grunden til at det virkede tror jeg "bare" var
fordi vi drak masser af vand. Vand kan jo gøre underværker.
Så mit bud er, at holde dig fra det, køb nogle vitaminer og ellers så bare
drik en MASSE vand :D

Held og lykke med det ellers.