Bytte NT til NTAB
Fra : Ukendt

Dato : 22-03-05 17:53

Hej NG.

Har nogen erfaringer med at få byttet sin gamle NT til en NTAB (uden
omkostninger...)

(hvorfor det) Jeg har overvejet bredbånd men vil gerne beholde min ISDN, jeg
er dog ikke interesseret i at skulle bruge min gamle Eicon Diva som A/B
adabter. Jeg er på den anden side heller ikke interesseret i at skulle
betale 500,- for en ombytning bare fordi jeg har ISDN længere end TDC har
haft NTAB.

På forhånd tak.

Per Olsen.

Fra : Palle S.

Dato : 22-03-05 22:16

> Har nogen erfaringer med at få byttet sin gamle NT til en NTAB (uden
> omkostninger...)

Jeg henvendte mig i den lokale tdc butik og spurgte om det samme, jeg fik en
ny med hjem uden beregning

venligst Palle

Fra : Sørensen

Dato : 23-03-05 06:06

"Per skrev

> Har nogen erfaringer med at få byttet sin gamle NT til en NTAB (uden
> omkostninger...)

Hvis det er den gamle grå NT-ba boks du har så skal montøren skifte den uden
beregning da det har vist sig at den ikke køre godt sammen med ADSL

vh.
Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-05 19:28

> Hvis det er den gamle grå NT-ba boks du har så skal montøren skifte den
uden
> beregning da det har vist sig at den ikke køre godt sammen med ADSL

Det er det, så den skulle være sikret.

Tak for svarene.

Per.

Fra : cv

Dato : 24-03-05 16:21

> Hvis det er den gamle grå NT-ba boks du har så skal montøren skifte den
> uden beregning da det har vist sig at den ikke køre godt sammen med ADSL

Uha jeg har eller brugt sådan en længe, men har efter at have læst dette
udskiftet den til den anden model (havde en liggende).

Er det nødvendigt at lave nogen form for programering på den, jeg bruger
ikke a/b portene da jeg har et omstillingsanlæg direkte tilsluttet den ene
isdn port ??

Selve indgangen (U-snit), har det nogen betydning om man tager det fra
skillefiltret (isdn out) eller fra stikdåsen på vægen ??

Hvordan er det med power supply, kan den undværes når man ikke bruger a7b
porte ?? Jeg har kan åbenbart godt bruge mine telefoner via mit
omstillingsanlæg selv om der ikke er sat strøm til isdn boxen.

Hilsen CV

Fra : Sørensen

Dato : 25-03-05 01:42

"cv" <@> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke a/b portene da jeg har et omstillingsanlæg direkte tilsluttet den ene
Ja slå AB-portene fra, ellers risikere du at indkommende kald ryger ud på
porten i stedet for over i anlæget

> [...]
> porte ?? Jeg har kan åbenbart godt bruge mine telefoner via mit
> omstillingsanlæg selv om der ikke er sat strøm til isdn boxen.
der er en lille omskifter i boksen der kan stilles på nødstrøm S-bus, så
skulle det køre OK, men så betaler TDC jo dit elforbrug