Rager det staten om vi dyrker sport?
Fra : Bo Warming

Dato : 22-03-05 16:26

Der var i Politiken her til morgen en fin helsides annonce for at
privatisere folkekirken

Den var indrykket af et reklamebureau.

Hvad med også at trække stat og skat ud af fodbold og anden sport?

"What does not destroy me, makes me strong. Friedrich
Nietzsche OG DET GÆLDER OGSÅ LEDIGGANG

Da vi skulle have mænd gjort til soldater, havde stat interesse i sport, men
ikke nu

" "Søren, jeg har hørt at sport er en karikatur af livet"siger
Trine"Så er jeg mere rolig, jeg troede det VAR livet" svarer Søren Brun

" Bodily exercise profiteth little, but godliness is profitable
unto all things." Bible

"Den store sport begynder der, hvor den for længst er hørt op med at være
sund. Bertold Brecht 1898-1956