ride tøj
Fra : RJ

Dato : 16-03-05 23:44

Hej Gruppe

efter flere års pause står jeg for at skulle begynde at ride igen. Økonomien
er ikke sådan at der er råd til at investere i det helt store.

Jeg har støvler, jorpus (aner ikke hvordan det lige staves), hjelm,
handsker, pisk og sporer samt alverdens strigler.

Men jeg mangler bukser, helst med full skind bag, og noget bluse/frakke/vest

Ja jeg har været så letsindig at forære ovenstående væk ..

hvor finder jeg busker og overdele til rimelige penge, gerne brugt ? - skal
kunne tilsendes inden 31/3 eller kan afhentes i kbh. området

Str er dame, formodentligt Large.

Håber nogen kan hjælpe, pft.

/Rikke

Fra : Malene P

Dato : 16-03-05 23:57

"RJ" <softlips_sugarbabyFJERN@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har støvler, jorpus (aner ikke hvordan det lige staves), hjelm,
> handsker, pisk og sporer samt alverdens strigler.

Glimrende, at du allerede er fuldt udrustet med pisk og sporer -men hvad
skal du bruge det skidt til?

Malene P

Fra : taina

Dato : 17-03-05 00:27

"RJ" <softlips_sugarbabyFJERN@yahoo.com> skrev i en meddelelse

klip

> [...]
skal
> kunne tilsendes inden 31/3 eller kan afhentes i kbh. området

Hej Rikke

Prøv på www.dba.dk - her skal du godt nok betale for at se telefonnumre, men
der er til gengæld mange af dem.
Ellers prøv www.guloggratis.dk eller www.hestenettet.dk under deres
markedsplads.

Der skulle vel ikke være en LH Foderstof i nærheden af hvor du bor? Jeg så
nemlig nogle ridebukser på udsalg i den lokale - men det var så også i
Jylland

Jeg ville ikke købe ridebukser uden at have prøvet dem - jeg synes der er
stor forskel på størrelserne afhængig af mærket. God fornøjelse med
ridningen.

mvh. tina

Fra : Anet

Dato : 19-03-05 18:08

Hejsa

Du må hellere skrive dette indlæg i den nyhedsgruppe hvor det hører hjemme
dk.markede.privat.dyr.hest
Jeg har et par grønne ridebukser til salg i str. 40 som svarer til en str.
dame Large. Højst brugt 10 gange. Et fejlkøb.

--
Hilsen
Annette