WFRP
Fra : JM

Dato : 14-03-05 00:36

Nogen der har en idé om hvor man kan købe den nye udgave af WFRP
billigst?

Jakob

Fra : Christian Kruse

Dato : 25-03-05 15:27

Jeg tror ikke at der kommer ud på market før den 29. Marts, så der er lidt
tid endnu. Jeg er lidt ligeglad med prisen, men henter den nok hos enten
Goblin Gate, Faraos cigar eller Fantask eller evt. Dragon Lair. De burde
have den i løbet af næste uge.

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 26-03-05 08:30

Næ, men jeg har en ide om at den kommer til at koste det samme alle steder.

Hilsen Mads Jakobsen

Fra : Peter Knutsen

Dato : 27-03-05 09:56

JM wrote:
> Nogen der har en idé om hvor man kan købe den nye udgave af WFRP
> billigst?

Noble Knight Games.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : micher

Dato : 27-03-05 16:28

"JM" skrev d. 14-03-05 00:36 dette indlæg :
> Nogen der har en idé om hvor man kan købe den nye udgave af WFRP
> billigst?
>
> Jakob

Tror ikke du finder store udsving i prisen i de forskellige butikker.

Jeg har spurgt i Goblin Gate og der får de den snart, og så har jeg hørt
lidt rygter om at den skulle blive solgt på fastaval hvis de når at få
fat på den. (skal desværre ikke selv derhen) :(

Hvor mange har egentligt tænkt sig at købe den nye udgave, er vi mange
WFRP fans tilbage i landet???

http://www.kandu.dk/