Polar S-610i - kan ikke overføre data genn~
Fra : Christensen

Dato : 01-03-05 19:46

Hej NG

Jeg kan ikke få mit nye Polar S-610i til at overføre data til min PC - tis!
Jeg ved godt, at der har være en masse ballade med Polar/USB/Xp/Polars egne
IrDA interface/andre interfaces osv. osv. Jeg har læst alt det jeg har
kunnet finde - prøvet det - og det virker stadig ikke. Er der nogen, der
har nogle fif? Situationen ridset op:

1)
Jeg har ikke Polars IrDA interface men en billig USB-pen - en såkaldt USB to
IrDA.

2)
Xp finder min Nokia 6100 med det samme jeg tænder telefonen på Ir - så IrDA
porten virker?

3)
Jeg bruger den nyeste version af PPP (4 et eller andet hentet på Polars
finske hjemmeside)

4)
Har prøvet med både USB og IrDA (som det bør være) inde i
hardwareinstillingerne i PPP

5)
Når jeg forsøger at tilslutte pulsuret i PPP, sker der intet på PC'en. På
uret er jeg i "connect"-mode, og nogle gange blinker der "infrared COM".
Hvis jeg går helt ind og vil sende bare én fil, går den fra 0% til 100% i et
trin - og bliver der. Der sker stadig ikke noget på computeren.

6)
Jeg har Xp Pro SP2

Kan det virkelig passe, at jeg skal investere i Polars eget IrDA interface?
Andre siger at det ikke burde være nødvendigt.

Fif modtages med kyshånd!

/fc

Fra : Claus Hansen

Dato : 02-03-05 10:40

in article 4224b86a$0$188$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, Christensen at
ikke_nikke@nej.dk wrote on 01/03/05 19:46:
Hello FC
Nej jeg tror ikke du skal investere i andet, men prøv at smide spørgsmålet
www.polar-danmark.dk, der er et forum til specifikke spørgsmål, og der
plejer at blive svaret prompte.

Claus Vinnich
Bramming

Fra : bj

Dato : 03-03-05 22:33

"Christensen" <ikke_nikke@nej.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>dette var at COM-porten ikke var tilgængelig/kan ikke åbne COM porten eller

Installér USB for sig selv og jeg vil tro du kan klare det. Dog vil jeg lige
nævne at den USBport du bruger første gang når du har intalleret er den du
skal bruge femover. hvorfor ved jeg ikke, men ellers virker det i hvert
tilfælde ikke her,

Held og lykke

bj