Pulsur, hvad skal man vælge ?
Fra : B.

Dato : 17-02-05 20:03

Hej!.
Jeg er i gang med et større vægt tab , og er nu kommet på den ide det
kunne være spændende med et pulsur, for at "optimere" træningen lidt.
Dog har jeg lidt svært ved at finde ud af hvad man skal købe ?. Nogle siger
helt klart Polar, andre siger at der er mange gode ure ?.

Jeg har set lidt på:

Polar F11: http://www.polar-danmark.dk/html/segments/Fitness/f11.html

Sigma FIT WATCH: http://www.sigmasport.de/index_e.html

Den ene forskel jeg kan se er at Polar kan kommunikere med PC'en, hvilket jo
kunne være sjovt, men er det i realiteten noget man kommer til at bruge ?.
Den anden prisen!, det er jo under ½ pris for Sigma'en. Men måske jeg
sammenligner pærer med bananer her ?.
Håber der er nogen som kan hjælpe med gode råd / vejledning i valg af
Pulsur.

På forhånd tak

Mvh. Brian.

Fra : Martin Vorregaard

Dato : 02-04-05 17:52

B. wrote:
> [...]
> sammenligner pærer med bananer her ?.
> Håber der er nogen som kan hjælpe med gode råd / vejledning i valg af

Hej!

Hvad med at kigge på Polar WM41/42? De er jo skræddersyet til vægttab...
Har selv et Polar S410, som jeg er meget glad for - bl.a. fordi
kvalitetsfornemmelsen er helt i top, men også pga. ting som kodet
sender, stabilitet etc.

MVh Martin