| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Test af ny BMW 3-serie E90 Fra : Frederik | 
  Dato :  18-01-05 13:20 |  
  |  
 
            Skulle det interessere nogen, så ligger der en test af denne på 
 www.channel4.com/4car .
 Gad vide om den kommer som 335d?
 Mvh.
 Frederik 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Thomas H. (18-01-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thomas H. | 
  Dato :  18-01-05 14:15 |  
  |   
            
"Frederik" <f.caroe@suf.nu> skrev i en meddelelse
 news:41ecfee4$0$51611$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 > Gad vide om den kommer som 335d?
 Det gør den, samt 330i med 258 hk med magnesium-topstykke og super
 benzinøkonomi   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Frederik (18-01-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Frederik | 
  Dato :  18-01-05 14:36 |  
  |   
            
"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote in message 
 news:fZ7Hd.83916$Vf.3742824@news000.worldonline.dk...
 >
 > "Frederik" <f.caroe@suf.nu> skrev i en meddelelse
 > news:41ecfee4$0$51611$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 >
 >> Gad vide om den kommer som 335d?
 >
 > Det gør den, samt 330i med 258 hk med magnesium-topstykke og super
 > benzinøkonomi   
>
 >
 Spørgsmålet er vel så om de neddrosler den ift. 535d?
 Det gjorde de jo med den nuværende 330d...
 Ser forøvrigt at de nye BMWbenzinerer kræver 98 oktan for at yde som 
 opgivet.
 Glæder mig meget til at prøve en, ligner en rigtig BMW med undtagelse at 
 baglygterne, som Mitsubishi åbenbart havde tilovers fra 
 Carismaproduktionen...
 Mvh.
 Frederik 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Kent Oldhøj (19-01-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kent Oldhøj | 
  Dato :  19-01-05 01:20 |  
  |   
            "Frederik" <f.caroe@suf.nu> skrev....
 
 > Spørgsmålet er vel så om de neddrosler den ift. 535d?
 > Det gjorde de jo med den nuværende 330d...
 
 Ikke mig bekendt. SVJH er der tale om 2 forskellige udviklingstrin af 
 motoren.
 
 3 liters diesel motoren startede som 184 hestes og voksede siden til 
 204 heste og nu 218 heste.
 
 Og dog... der er vist noget med at momentet blev begrænset til 400 Nm 
 i 3 serien i 204 hk udgaven, som havde 500 Nm i 5-serien.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Thomas H. (19-01-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thomas H. | 
  Dato :  19-01-05 08:24 |  
  |   
            
 "Frederik" <f.caroe@suf.nu> skrev i en meddelelse
 news:41ed10c8$0$51587$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 
 
 > Spørgsmålet er vel så om de neddrosler den ift. 535d?
 >
 > Det gjorde de jo med den nuværende 330d...
 
 Det gør de sikkert, måske mere af politiske årsager ...noget med at den
 hurtigste 3'er helst ikke skal være en Diesel, for mon ikke de nye
 gearkasser og resten af bilen kan tøjle 560Nm? Ellers skal det være fordi
 vægten er lavere, så det derfor bliver for voldsomt til at få vejgreb.
 
 
 > Ser forøvrigt at de nye BMWbenzinerer kræver 98 oktan for at yde som
 > opgivet.
 
 ....er det ikke sådan for alle bilmærker? Det er nok bare ikke alle der
 skriver det.
 
 
 > Glæder mig meget til at prøve en, ligner en rigtig BMW med undtagelse at
 > baglygterne, som Mitsubishi åbenbart havde tilovers fra
 > Carismaproduktionen...
 
 Hmm, det havde jeg ikke lige lagt mærke til, men den er sgu pæn synes jeg -
 og det plejer jeg ikke altid at synes om de nye modeller
 
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Frederik (19-01-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Frederik | 
  Dato :  19-01-05 08:39 |  
  |   
            
 "Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
 news:K_nHd.84061$Vf.3746081@news000.worldonline.dk...
 >
 > "Frederik" <f.caroe@suf.nu> skrev i en meddelelse
 > news:41ed10c8$0$51587$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 >
 >
 > > Spørgsmålet er vel så om de neddrosler den ift. 535d?
 > >
 > > Det gjorde de jo med den nuværende 330d...
 >
 > Det gør de sikkert, måske mere af politiske årsager ...noget med at den
 > hurtigste 3'er helst ikke skal være en Diesel, for mon ikke de nye
 > gearkasser og resten af bilen kan tøjle 560Nm? Ellers skal det være fordi
 > vægten er lavere, så det derfor bliver for voldsomt til at få vejgreb.
 >
 >
 > > Ser forøvrigt at de nye BMWbenzinerer kræver 98 oktan for at yde som
 > > opgivet.
 >
 > ...er det ikke sådan for alle bilmærker? Det er nok bare ikke alle der
 > skriver det.
 >
 >
 > > Glæder mig meget til at prøve en, ligner en rigtig BMW med undtagelse at
 > > baglygterne, som Mitsubishi åbenbart havde tilovers fra
 > > Carismaproduktionen...
 >
 > Hmm, det havde jeg ikke lige lagt mærke til, men den er sgu pæn synes
 jeg -
 > og det plejer jeg ikke altid at synes om de nye modeller
 >
 >
 >
 >
 
 Så vidt jeg ved, ar Alfas opgivelser lavet efter 95 oktan...
 
 Men du har da ret i, at 98 vel giver den højeste ydelse uanset.
 
 Mvh.
 
 Frederik
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Frederik (20-01-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Frederik | 
  Dato :  20-01-05 14:42 |  
  |   
            
 "Frederik" <f.caroe@suf.nu> wrote in message
 news:41ee089c$0$30551$d40e179e@nntp06.dk.telia.net...
 >
 > "Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
 > news:K_nHd.84061$Vf.3746081@news000.worldonline.dk...
 > >
 > > "Frederik" <f.caroe@suf.nu> skrev i en meddelelse
 > > news:41ed10c8$0$51587$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 > >
 > >
 > > > Spørgsmålet er vel så om de neddrosler den ift. 535d?
 > > >
 > > > Det gjorde de jo med den nuværende 330d...
 > >
 > > Det gør de sikkert, måske mere af politiske årsager ...noget med at den
 > > hurtigste 3'er helst ikke skal være en Diesel, for mon ikke de nye
 > > gearkasser og resten af bilen kan tøjle 560Nm? Ellers skal det være
 fordi
 > > vægten er lavere, så det derfor bliver for voldsomt til at få vejgreb.
 > >
 > >
 > > > Ser forøvrigt at de nye BMWbenzinerer kræver 98 oktan for at yde som
 > > > opgivet.
 > >
 > > ...er det ikke sådan for alle bilmærker? Det er nok bare ikke alle der
 > > skriver det.
 > >
 > >
 > > > Glæder mig meget til at prøve en, ligner en rigtig BMW med undtagelse
 at
 > > > baglygterne, som Mitsubishi åbenbart havde tilovers fra
 > > > Carismaproduktionen...
 > >
 > > Hmm, det havde jeg ikke lige lagt mærke til, men den er sgu pæn synes
 > jeg -
 > > og det plejer jeg ikke altid at synes om de nye modeller
 > >
 > >
 > >
 > >
 >
 > Så vidt jeg ved, ar Alfas opgivelser lavet efter 95 oktan...
 >
 > Men du har da ret i, at 98 vel giver den højeste ydelse uanset.
 >
 > Mvh.
 >
 > Frederik
 >
 >
 
 Som en skæg detalje er den nye 330i og den nye 320d præcis lige hurtige fra
 80-120 i 4. gear.
 
 Mvh.
 
 Frederik
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Morten Lorenzen (19-01-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Morten Lorenzen | 
  Dato :  19-01-05 21:03 |  
  |  
 
            "Thomas H." <mailto:thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse 
 "Re: Test af ny BMW 3-serie E90"
 > > Glæder mig meget til at prøve en, ligner en rigtig BMW med undtagelse at
 > > baglygterne, som Mitsubishi åbenbart havde tilovers fra
 > > Carismaproduktionen...
 > 
 > Hmm, det havde jeg ikke lige lagt mærke til, men den er sgu pæn synes jeg -
 > og det plejer jeg ikke altid at synes om de nye modeller
 Se det ny Bilmagasin! :)
 Kan godt se dét der med lygterne, men synes sørme også den er pæn. Har spurgt på 
 den, og har fået følgende priser for Sverigesland :)
 325i : 218 hk : 275.000 SEK for en sedan
 330i : 258 hk : 350.000 SEK for en sedan.
 -M
 -- Sendt via  http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.135.150.147)
 -- Vis din bil frem på  http://www.bilgalleri.dk
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |