template
Fra : steen

Dato : 12-02-05 09:50

Hej,

Jeg har et dir med en masse filer (250) jeg skal have defineret som
Templates - er der en der kan REXX'e en lille hjælper til mig..??
Manuelt varer det jo en lille krig.

Hygge
--
steen - menzi.dk
      Lat 55.33254   Long 9.91410

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-02-05 14:40

Den 12-02-05 09.50 skrev steen følgende:

> Jeg har et dir med en masse filer (250) jeg skal have defineret som
> Templates - er der en der kan REXX'e en lille hjælper til mig..??
> Manuelt varer det jo en lille krig.

Det kan gøres med Rexx, men jeg kan det ikke lige på rygraden. Har du
XWorkplace installeret? I så fald er det let:

Åbn XWorkplaces folder, her ligger der et template med navnet Setup
string. Træk et objekt ud, og åbn det. I feltet Setup string skriver du:
"Template=Yes" uden gåseøjnene, fjern fluebenet ud for Confirm
invocation, hvis du ikke gider bekræfte ændringen på alle filerne. Luk
objektet, og træk de ønskede filer over på det.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : steen

Dato : 12-02-05 17:41

On Sat, 12 Feb 2005 13:40:22 UTC, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> XWorkplace installeret? I så fald er det let:

'desværre' ikke. Har haft ham inde et par gange, men hver gang syntes
jeg han får fucket et eller andet op efter et stykke tid.
--
steen - menzi.dk
      Lat 55.33254   Long 9.91410