hej spørgsmåltegn
Fra : Anette Jensen

Dato : 12-02-05 08:57

Du er en klog kvinde, som vil passe på dig selv og det er meget vigtigt. Vi
levet kun een gang, så vær god ved dig selv og bliv hjemme til du er helt
rask. Gør det for dig selv og dine børns skyld. Jeg er selv sygemeldt og det
dræner mig for alt, men som en klog person sagde: Det gælder dig selv og
husk at blive hjemme til du er helt rask ellers kommer det bare tilbage.
Hilsen Anette

Fra : Spørgsmålstegnet

Dato : 12-02-05 13:05

Hej Anette

Tak for støtten.
Jeg startede i går på arbejde igen, og følte mig også klar
til det. Jeg har nogle gode kolleger, hvor jeg er nu, og det
har da været medvirkende til, at jeg blev klar igen.

Nu starter de andre kampe for alvor. Retssagen vil rulle om
2 måneder. Banken er involveret, men virker ikke
overbevisende samarbejdsvillige, så måske må jeg i kamp med
dem også. Meget dumt af banken men ønsker de at møde løven i
mig, kommer de til det. Første møde med psykologen er
aftalt, og så tager vi den derfra.
Jeg har valgt at tale åbent om det, så nu kender mine
nærmeste venner og min far til min situation, og det er
vidunderligt at mærke deres støtte, selvom de ikke kan gøre
noget. De kan støtte mig og lytte, og det hjælper mig

Jeg vil sige, at JEG er tilbage efter en meget hård omgang.
Jeg går imod hårde måneder, men jeg kommer ud på den anden
side med både ungerne og mig selv i hel og god stand. Sådan
bliver det, for sådan vil jeg det.