Hejsa
Fra : Anette Jensen

Dato : 12-02-05 08:51

Hej Helle.
Du må fokusere på det dårlige han gjorde. Kender det selv følelser er man
ikke herre over. Man skal arbejde med det hele tiden og det er hårdt
arbejde.
Ønsker dig alt godt fremover og det skal nok lykkes for dig, for han er ikke
den eneste for dig. Fat mod og bekæmp ham.
Hilsen Anette

Fra : Helle

Dato : 12-02-05 14:40

"Anette Jensen" <nette82@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> den eneste for dig. Fat mod og bekæmp ham.

Giver lidt nyt håb. Tror ikke at "de" tænker over hvor meget de såre (ellers
er de ligeglade)
Meget kunne ha været lettere hvis man havde snakket stille og roligt om det
og hjælpe hinanden, så skilsmissen blev så "god" som mulig. Tænker jo osse
meget på mine børn som står midt i det med en far der kun har tid til dem
hver anden weekend. Ved godt at han skal bekæmpes. Det der er mit andet
store problem er at det han har gjort mig er ulovligt og han står til straf
hvis jeg melder ham. Tør bare ikke hvis det går ud over mine børn, og det
siger han at det vil.
Undskyld hvis jeg hældte vand ud af ørene.
Og endnu en gang tak for dit svar
Kærlig hilsen
Helle

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 12-02-05 17:34

I news:1c04d$420e06f7$3e3d84bc$7996@nf4.news-service.com <Helle>
<hk.n@nakskovnet.dk> skrev:

> Tænker jo osse meget på mine børn som står midt i det med en far der
> kun har tid til dem hver anden weekend. Ved godt at han skal
> bekæmpes.

Pas på.......
Han har såret dig, og det er så frygteligt fristende at slå igen og give
ham nogle los over skinnebenet. Det vil garanteret føles rart en
overgang. Hvis i indleder en 'krig' er det svært at sige hvem der
vinder, men jeg ved hvem der taber. Det er børnene. De har det svært
lige nu, og det sidste de har brug for er en far og mor der er i 'krig'
med hinanden. Der findes ingen nemme løsninger, kun den lange og trange
vej med at lære at eksistere sammen omkring børnene. Han skal ikke
'bekæmpes' men nærmere 'bearbejdes' hvis du forstår forskellen.

> Det der er mit andet store problem er at det han har gjort
> mig er ulovligt og han står til straf hvis jeg melder ham. Tør bare
> ikke hvis det går ud over mine børn, og det siger han at det vil.

Igen skal du passe på. Hævn er ikke løsningen. Hvis han har krænket dig
skulle du have gjort noget ved det da det skete. Jeg tror ikke at du får
noget godt ud af at forfølge det nu.
Jeg kan sagtens forstå at det er fristende at give ham et 'drag over
nakken', men igen tænker jeg på børnene.

> Undskyld hvis jeg hældte vand ud af ørene.

Vandet skal jo ud, og jeg blev ikke våd, så du er fuldkomment tilgivet
;)

mødes med en gunstig lejlighed....