1-3 kasser øl om ugen.
Fra : mikkel paulsen

Dato : 08-02-05 21:08

hej
Hvad mange forældre med børn over 18 ikke ved så drikker vi "unge"
meget mere end de går og tror. Jeg går på gymnasiet, her går vi i byen
torsdag fredag lørdag og somme tider mandag eller andre dage hvor vi
har fri. der bliver hver uge kylet 1-3 kasser øl ned, kan vores
øl-drikkeri betegnes som et misbrug det står jo på i nogen år.

Fra : Ulvir

Dato : 08-02-05 22:07

mikkel paulsen wrote:
> [...]
> har fri. der bliver hver uge kylet 1-3 kasser øl ned, kan vores
> øl-drikkeri betegnes som et misbrug det står jo på i nogen år.

3 kasser er 90 bajere- 22-30 øl om dagen. Flere dage i efter hinanden.
Ikke godt- Pas på.. LOL

..

Fra : mikkel paulsen

Dato : 09-02-05 20:33

"Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote in message news:<420929e7$0$306$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> mikkel paulsen wrote:

> 3 kasser er 90 bajere- 22-30 øl om dagen. Flere dage i efter hinanden.
> Ikke godt- Pas på.. LOL
>
> .

nu var 3 kasser også max, altså når vi har ferie og er på skitur så
kan man slint nå 15-20 pils på en dag. Men det er ikke unormalt at
drikke 10-15 øl torsdag fredag lørdag, det gør langt de fleste drenge
i klassen. sidste weekende 5 kasser øl til 7 drenge over 24 timer
selvfølgeligt.

Ved jo godt det ikke er sundt, men gør det noget når det er jo bare en
3 årig gymnasie periode.

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 04-03-05 14:16

> Ved jo godt det ikke er sundt, men gør det noget når det er jo bare en
> 3 årig gymnasie periode.

Jeg kan sige dig at du ikke er den første som er blevet alkoholker på den
måde.

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-03-05 16:54

mikkel paulsen skrev den 09-02-2005 20:33:

> [...]
> selvfølgeligt.
>
> Ved jo godt det ikke er sundt, men gør det noget når det er jo bare en

Bagefter bliver det jo bare en sabatperiode, så gør det jo heller ikke
noget, selvom det ikke er sundt.
Derefter - hvis man stadig har hjernecellerne - bliver det jo bare en 3
årig bacheloruddannelse. Men det gør jo ikke noget, selvom det ikke er
sundt.
Derefter - hvis man stadig har hjernecellerne - bliver det jo bare en
arbejdsløshedsperiode (ja, cand.uddannelsen er der sgu ikke hjerneceller
til) på X tid. Og hvad, det gør jo ikke noget, selvom det ikke er sundt.
og til sidst sidder man nede på bænken sammen med gutterne.

På jævnt dansk: Hvad tror du selv du bevæger dig på?

pssst, det hedder: skråplan.

Men på den anden side: tak for tippet. Jeg tror sgu jeg går ud og køber
nogen bryggeri-aktier. Du vil jo tilsyneladende bruge en stor del af dit
rådighedsbeløb på øl.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året