Hvilken Bank gir´ mest i rente?
Fra : Kenneth .

Dato : 06-02-05 20:28

Er der nogen forslag til hvilken Bank der gir´ den bedste rente på en
almindelig konto? Altså en konto hvor der ingen risiko er, eller
opsigelse osv. osv.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-02-05 21:46

Den 06-02-05 20.27 skrev Kenneth . (slet 68FCS) følgende:
> Er der nogen forslag til hvilken Bank der gir´ den bedste rente på en
> almindelig konto? Altså en konto hvor der ingen risiko er, eller
> opsigelse osv. osv.

Sparekassen Vestsalling er bedst med 2,25% i henhold til http://mybanker.dk
Det er en almindelig lønkonto.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Finn

Dato : 06-02-05 23:08

"Kenneth . (slet 68FCS)" <myjunk@68FCSofir.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen forslag til hvilken Bank der gir´ den bedste rente på en
> almindelig konto? Altså en konto hvor der ingen risiko er, eller
> opsigelse osv. osv.

Det kunne være Skandiabanken 1,65% (stort set uden gebyrer)
Alternativt Vestsalllng Sparekasse og Nykredit bank (henholdsvis 2,25% og
2,00% men med gebyrer så der skal stå gennemsnitlig mindst 8-9.000,- ekstra
på kontoen før gebyret er tjent hjem i renter.)

Mvh
Finn
Skandia og Nykredit knde

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-02-05 12:30

Den 06-02-05 23.07 skrev Finn følgende:

> [...]
> 2,00% men med gebyrer så der skal stå gennemsnitlig mindst 8-9.000,- ekstra
> på kontoen før gebyret er tjent hjem i renter.)

Hvilke gebyrer er det, du tænker på? Vestsalling har så vidt jeg kan se
ingen specielle gebyrer på lønkontoen. Det koster 50 kroner årligt for
homebanking, til gengæld er der vist ingen gebyr på girobetalinger og
overførsler til andre konti.

Fra : Finn

Dato : 07-02-05 19:21

> [...]
> ingen specielle gebyrer på lønkontoen. Det koster 50 kroner årligt for
> homebanking, til gengæld er der vist ingen gebyr på girobetalinger og

Det gik vist lidt hurtigt her mht til Nykredit. Der er ikke noget fast gebyr
(jeg burde vide det for jeg har lige oprettet en konto til junior)
De 50,- til Vestsalling var det jeg tænkte på ja...

Mvh
Finn