måske nyt arbejde, kræver solid works kend~
Fra : Henrik Mortensen

Dato : 04-02-05 23:48

Hej.

Har måske nyt arbejde i udsigt, men en vigtig ting er kendskab til solid
works. Brugsmønsteret er ikke på avanceret niveau, men man skal kunne bruge
det til husbehov.

I autocad er jeg lidt selvlært og kan de basale ting for at lave simple
tegninger.

Problemet er at jeg ikke kan skaffe solid works at lege med nogen steder...

Er det ikke muligt at skaffe en version der er begrænset på anden måde en de
gængse 30dages, eller hvad der nu findes. Feks i form at fuld version, der
bare ikke kan tumle store tegninger, eller noget i den stil.

Vil gerne være lidt forberedt, så jeg da i det mindste har rodet med
programmet....

Nogen der kan hjælpe med feks et link eller lign?
Evt nogle tutorials?

Mvh
Henrik