link til sorgbog
Fra : Kjeld

Dato : 01-02-05 20:35

Fra : Johan

Dato : 02-02-05 10:39

"Kjeld" <kjeld52@tiscali.dk> wrote in message
news:WRQLd.96560$Vf.3834608@news000.worldonline.dk...
> www.sorgbog.dk

Nu er der jo mange, som har Jens i deres kill-filter, så du så måske ikke
hans iøvrigt passende svar på din forrige besked:" hvorfor bruger du ikke
dk.opslag i stedet for at spamme". Hvis ikke du har læst denne opfordring
før, så har du den altså her.

Fra : Kjeld

Dato : 02-02-05 19:28

Jeg forstår ikke, hvordan det kan være at "spamme", at lægge et link til en
sorbog i en gruppe der også handler om sorg, men hvis i ikke ønsker det vil
jeg naturligvis undlade det.
mvh
Kjeld

Fra : Johan

Dato : 02-02-05 19:58

> [...]
> en
> sorbog i en gruppe der også handler om sorg, men hvis i ikke ønsker det

Jeg personligt synes ikke dit link er irellevant for gruppen, men at sende
det 4 gange på en måned og tre dage, det er for meget, synes jeg. Hvis nu du
sendte det hver anden måned, så tror jeg ikke nogen ville få ondt nogen
steder af det.
Men prøv iøvrigt at sende det i dk.opslag.internet, og beskriv hvad det er
for en side, så tror jeg du vil nå ud til flere. Held og lykke.

Mvh Johan

Fra : Kjeld

Dato : 03-02-05 16:11

Hej Johan

Tak for din oplysning. Jeg kan godt se problemet, når det står 4 gange på en
måned - undskyld det var ikke min mening.
Jeg har fået ny computer, og var ikke opmærksom på, at den var indstillet
til at slette læste meddelelser efter 5 dage.
Jeg var derfor af den opfattelse, at andre havde fjernet linket.

Med venlig hilsen
Kjeld