Hjælp mig !!!
Fra : Doris

Dato : 22-01-05 15:56

Jeg har fået en diskospolaps som smerter ad h...... til ned i mit højre
ben. Der er ikke tid til mig før midten af april, er der nogen der kender
til en alternativ behandling der lige kan tage smerterne så længe. Der er
smerter både dag og nat, og fylde sig med stærke smertestillende er jo ikke
så smart. :(
P.S. Behandling helst omkring 6700 området.
M.V.H. Doris

--
DORIS

Fra : Bjarne Krog

Dato : 22-01-05 20:55

On Sat, 22 Jan 2005 15:56:24 +0100, "Doris" <xdoris@mail.tele.dk>
wrote:

> [...]
>så smart. :(
> P.S. Behandling helst omkring 6700 området.

Hej DORIS

Jeg er selv akupunktør, og ved at det for det meste kan hjælpe folk
som har disse smerter.

Hugo Nielsen Instituttet Aps.

Hugo Nielsen

Kirkealle 14

6510 Gram

Tlf. 7482 2233

Email. hni@cellcom.dk

www.cellcom.dk

Ringkøbing 6950
Klinik Alterna

Karin Lyck

Markskellet 25

6950 Ringkøbing

Tlf. 9732 4568l

Email. lyck@post1.dknet.dk

---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk

Fra : Timo Jensen

Dato : 23-01-05 14:32

"Bjarne Krog" <nospam@blivrask.dk> wrote in message
> Hej DORIS
>
> Jeg er selv akupunktør, og ved at det for det meste kan hjælpe folk
> som har disse smerter.
Vogt dig for den slags indlæg. At svare med noget du kan hjælpe med, er noget
der kan nedkalde G.B.'s vrede, og han ejer som bekendt denn gruppe.
Han er sågar klar tila t sende nytteløse klager til din ISP for at stoppe dig

Undertegnede har intet imod at du fortæller hvordan du hjælper, men der er nogen
i gruppen der er meget snæversynede og opfatter "alternativt" på samme måder som
læger opfatter "traditionelt". Som noget de har eneret på.

--
Timo Jensen. Aloe-Shop Danmark http://www.drikkegel.dk
Aloe Vera debat for alle http://62.243.201.230/forum

Fra : G.B.

Dato : 24-01-05 04:19

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> skrev i meddelelsen

> er noget der kan nedkalde G.B.'s vrede, og han ejer som bekendt denn

Fisker du?

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Hans Paulin

Dato : 22-01-05 21:34

Doris skrev:

> [...]
> smertestillende er jo ikke så smart. :(
> P.S. Behandling helst omkring 6700 området.

Kiropraktik?
Hans

Fra : Doris

Dato : 23-01-05 12:01

Har prøvet kiroprator mennnnnnnn går nu med strækbind og putter kold pose

Fra : Morten Hildebrandt J~

Dato : 03-02-05 14:02

Hej Doris

Min kone laver healingmassage og er god til den slags skavanker.

Den første gang er gratis og hun er skide sød ;)

Ring evt. 66 13 31 13 eller 26 85 17 36 - vi bor i Odense M.

MVH
MH

Fra : SørenFisker

Dato : 03-03-05 15:03

Hej Doris!

Sørg for hurtigst muligt at kontakte Give Sygehus.

De har en helt formidabel rygafdl., som jeg af erfaring,

meget gerne henviser til. Jeg fik en prolaps, og blev "indlagt" hjemme

indtil det blev besluttet at operere, og der var tid til op., som gik fint.

Senere var jeg til optræning på

deres ryghotel - optimalt!

Hilsen Søren