Viderestille opkald så de bliver gratis
Fra : Tim Holt Jørgensen

Dato : 19-01-05 02:44

Hej.

Jeg har en ISDN forbindelse, hvor jeg har gratis telefoni fra fastnet
telefon til mobil, men det er kun hvis jeg ringer op selv. Det gælder ikke,
hvis jeg viderestiller fastnet telefonen til mobilen, så betaler jeg 1,60
kr. pr. minut.

Er det muligt at sætte en boks op, så at når nogen ringer til ens fastnet
ISDN nummer på den ene linie så ringer boksen op til min mobil via den anden
ISDN linie. Dermed skulle viderestillingen, så være gratis.

Med venlig hilsen

Tim

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-01-05 12:37

Tim Holt Jørgensen wrote:

> [...]
> telefon til mobil, men det er kun hvis jeg ringer op selv. Det gælder
> ikke, hvis jeg viderestiller fastnet telefonen til mobilen, så

Hvor du får fjernet tjenesten "Viderestilling" og anskaffer dig en
Beocom 3, så kan det lade sig gøre.

Beocom 3 kan nemlig viderestille selv; den kan også selv lave
3-partssamtaler (den benytter begge B-kanaler til det).

Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-01-05 13:31

Jesper G. Poulsen wrote:

> Hvor du får fjernet tjenesten "Viderestilling" og anskaffer dig en

Den sætning skulle vist starte med 'Hvis'

Jesper G. Poulsen

Fra : Tim Holt Jørgensen

Dato : 20-01-05 23:48

Hej Jesper.

Takker for svaret. Jeg er på vej i den lokale B&O-butik :)

Tim