Ringetid i TDC ISDNbox
Fra : Jacob Saksvold Morte~

Dato : 17-01-05 21:58

Hej

Jeg har en TDC ISDNbox med indbygget ab-converter. Når telefonen ringer går
der ca. 9s mellem hver ring og det synes jeg er for meget. 1 ring hører jeg
måske, venter lige på det næste for at være sikker på at det er telefonen, 3
ring benytter jeg til at lytte efter hvor min kone har lagt telefonen og så
er der jo efterhånden gået det første halve minut.

Er det ikke muligt at sætte tiden ned til fx 5s? Jeg har forsøgt at spørge
TDC, men de vidste det ikke.

Mvh. Jacob

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-01-05 22:35

"Jacob Saksvold Mortensen" <Jacob@saksvold.dk> wrote in message

> Er det ikke muligt at sætte tiden ned til fx 5s? Jeg har forsøgt at spørge
> TDC, men de vidste det ikke.

Prøv at ring til IDN kundeservice... man kan i hvertfald vælge flere
ringemelodier, så den er måske sat forkert. enten kan de gøre de eller man
selv kan taste sig igennem det via telefonen.. Men lad være med at tale med
en der ikke ved hvad hun/han laver.. Sidste gang lagde de min førældres ISDN
linie ned i over en uge fordi de konfigurede boksen forkert. og de kunne
ikke finde ud af at rette det.